FAQ

Тут ви можете знайти відповіді на найчастіші запитання

Реєстрація та робота з особистим кабінетом
Як зареєструватися на сайті?
Зареєструватися на нашому сайті ви можете 2 способами, як показано на картинці:
  1. Натиснувши на «Реєстрація» ви побачите сторінку, як на зображені вище, де вам потрібно буде заповнити відповідні поля (детальніше про них нижче).
  2. Також Ви можете зареєструватися за допомогою своїх облікових записів у соцмережах (Google, Яндекс, Mail.ru, Вконтакте, Facebook, Одноклассники, Twitter).
Реєстрація на сайті
Поля, які обов’язкові до заповнення.
  1. Ім’я.
  2. Прізвище.
  3. E-mail. Даний e-mail буде логіном для входу в Ваш «Особистий кабінет». Також на вказану електронну пошту буде приходити інформація про Ваші замовлення.
  4. Телефон. Номер телефону потрібно вказати для того, щоб наші менеджери змогли Вам зателефонувати для підтвердження замовлення.
  5. Пароль. Вам необхідно придумати і ввести пароль, який буде захищати Ваш «Особистий кабінет» від доступу сторонніх осіб.
  6. Підтвердження паролю. В дане поле необхідно ввести Ваш пароль ще раз, для того, щоб уникнути помилки при його внесенні.
  7. Натиснути «Продовжити».
Які переваги дає реєстрація на сайті MTA.UA (Мультимедіа)?
Реєстрація на сайті дає можливість:
  • користуватися перевагами програми лояльності;
  • користуватися власним кабінетом для переглядання своїх замовлень та бажаних замовлень;
  • отримувати електронну розсилку про новинки та акції від MTA.UA (Мультимедіа);
  • при першій покупці в інтернет магазині отримати доставку по Україні безкоштовно.
Чи можлива реєстрація без e-mail?
Реєстрація без e-mail не можлива, оскільки він виступає унікальним полем, завдяки якому здійснюється доступ до вашого «Особистого кабінету».
Чи можу я редагувати особисті дані?
Особисті дані можна редагувати, ввійшовши в «Особистий кабінет».
Як відредагувати свій профіль
Я забув пароль. Що мені робити?
Якщо ви забули пароль - не біда. Ви можете його легко відновити натисніть «Нагадати пароль» і перед вами відкриється сторінка на якій буде необхідно ввести у відповідному полі e-mail, який ви вказували при реєстрації, і Вам буде надіслано тимчасовий пароль, який потім можна змінити в «Особистому кабінеті».
Відновлення пароля крок перший

Відновлення пароля, підтвердження e-mail
Якщо у вас виникнуть, якісь труднощі звертайтеся до наших менеджерів вони із задоволенням вам допоможуть.
Навігація сайтом та оформлення замовлення
Як вибрати товар?
Опинившись на головній сторінці у вас є 2 варіанти пошуку товару:
Пошук товару на  сайті
  1. Пошук за допомогою пошукової стрічки (пошук здійснюється по назві, ключовим словам або унікальному коду товару).
  2. Наведіть курсор на категорію, яка вас цікавить і ви побачите відповідний каталог з підкатегоріями та представленими брендами.
Перший варіант підійде людям, які чітко знають, який саме їм товар потрібно. Другий варіант більше підійде людям, котрі ще не до кінця оприділилися з вибором і хочуть побачити наявний асортимент або просто почитати відгуки про товари і вже тільки потім зробити свій вибір. Обравши категорію, яка вас цікавить перед вами відкриється каталог з товарами і щоб вам було зручніше керуватися сайтом то для вас реалізований пошук та система фільтрів в середині обраної вами категорії. Наприклад, у категорії чохли для телефонів у фільтрі ви можете задати: ціновий діапазон, тип чохла, виробник телефону до якого підбирається чохол, матеріал, особливості, колір та фірму виробника.
Пошук за допомогою фільтрів
Як уточнити додаткову інформацію про товар?
Уточнити інформацію про товар ви можете 4 способами:
  1. За допомогою онлайн чату. Ви можете задати будь-яке запитання і наші менеджери дадуть вам відповідь в реальному часі.
  2. Замовте дзвінок і на протязі 10 хвилин вам зателефонують та допоможуть вирішити вашу проблему.
  3. Зателефонуйте самі на один з вказаних номерів і нададуть кваліфіковану допомогу.
  4. Напишіть листа на поштову скриньку за адресом: info@mta.ua
Як з нами зв'язатися?
На сайті вказано, що товару немає в наявності, чи можна його замовити?
Дану інформацію Ви можете дізнатись у менеджера, якщо зателефонуєте за номерами, вказаними на сайті, напишете в онлайн-чат або замовите дзвінок.
Як зробити замовлення?
Оформити замовлення в інтернет-магазині MTA.UA (Мультимедіа) можна зробити декількома способами:
  • придбати через кошик (натисніть на кнопку «Придбати» і товар переміститься в кошик);
  • придбати в один клік;
  • зателефонувати в call-центр
  • оформити кредит
Оформлення замовлення
Для оформлення замовлення через кошик з реєстрацією Вам необхідно:
  1. Зареєструватись на сайті.
  2. Обрати товари.
  3. Додати обрані товари в «Кошик», натиснувши «Придбати».
  4. Після цього, в верхній частині сторінки з’явиться повідомлення, що товар доданий до «Кошика». Ви можете переглянути «Кошик» і оформити замовлення або продовжити вибір товарів.
  5. Якщо Ви зайшли в «Кошик» та бажаєте оформити замовлення, потрібно натиснути «Оформити», а якщо хочете продовжити вибір товарів, то натисніть «Продовжити покупки».
  6. Для продовження оформлення замовлення необхідно вибрати способи доставки та оплати. При виборі способу доставки «Доставка до складу Нової Пошти» або «Адресна доставка до дверей», необхідно заповнити поля: «Регіон/Область» та «Місто», «Адреса доставки» або «Номер складу Нової Пошти», а у випадку, коли обрана «Доставка до дверей», - ввести точну адресу доставки (вулицю та буд./кв.)
Як видалити позицію із замовлення?
Для того щоб видалити позицію із замовлення, яке ще поки не підтверджене, необхідно зайти в «Кошик» замовлень, який знаходиться на інформаційній панелі сайту. Після цього ви можете змінити кількість або видалити позиції із замовлення. Для цього необхідно натиснути: 1) « + » для збільшення кількості; 2) « - » для зменшення або видалення позиції(товару) із замовлення. Якщо Ви вже завершили оформлення замовлення, то потрібно зателефонувати за номерами, вказаними на сайті, написати в онлайн-чат або замовити дзвінок, повідомити менеджеру номер Вашого замовлення та які саме зміни необхідно внести.
Керування кошиком
Як дізнатися, який статус замовлення?
Щоб дізнатися статус замовлення Вам потрібно зайти в свій «Особистий кабінет». Наступний крок, перейдіть в закладку «Історія замовлень». Перед вами відкриється сторінка з вашими замовленнями та їх статусом, як показано на зображенні вище.
Відстеження статусу замовлення
Як скасувати замовлення?
Для внесення змін у замовлення необхідно зателефонувати за номерами, вказаними на сайті, написати в онлайн-чат або замовити дзвінок, повідомити менеджеру номер Вашого замовлення та які саме зміни необхідно внести.
Способи оплати
Як я можу оплатити своє замовлення?
Способи оплати
Є декілька можливих способів оплати замовлення. Саме Ви обираєте найзручніший.
  • Платіжною картою Visa, MasterCard При оформленні замовлення оберіть варіант «оплати платіжною картою». Ви автоматично перейдете за посиланням на спеціальну безпечну сторінку банку, на якій зможете здійснити оплату з Вашої карти. Наш сайт підключений до системи безпечних електронних платежів. Система реалізована з використанням сучасного стандарту безпеки 3D-Secure, який забезпечує максимальний захист Ваших платежів у Інтернеті. *Якщо Ви оплатили банківською картою і обрали тип доставки «Самовивіз з магазину», то для отримання замовлення треба пред’явити менеджеру карту, з якої здійснили оплату.
  • Переказ на рахунок. Для отримання рахунку просто зробіть замовлення через сайт або зателефонуйте у наш інфо-центр.
  • Готівкою, після отримання замовлення. Приймаємо тільки гривні. Оплата готівкою можлива для всіх типів доставки. Накладний платіж для Вас без додаткових комісій. Ви сплачуєте тільки вартість товару та доставки.\
  • Оплата в кредит
  • Подарунковими сертифікатами, які можна придбати в наших магазинах або у відповідній категорії інтернет-магазину «ПОДАРУНКОВІ КАРТКИ / СЕРТИФІКАТИ»
Доставка
Куди і на яких умовах здійснюється доставка?
Ми доставимо Ваше замовлення в будь-який населений пункт на території України. На жаль, в даний час не можемо здійснювати доставку в Крим. Ви сплачуєте тільки вартість доставки, вказану у Вашому замовленні. Повну страховку кожної посилки, а також комісію за накладний платіж, ми беремо на себе. Доставка здійснюється у термін від 1 до 3 робочих днів. Точну дату Вам повідомить менеджер при оформленні замовлення. Пропонуємо обрати найзручніший для Вас спосіб доставки:
  1. Самовивіз з магазину – 0 грн. Для того, щоб отримати замовлення, треба знати його номер. Та якщо Ви здійснили передоплату, мати при собі документ, що посвідчує особу.
  2. Самовивіз з точки видачі – 30 грн. Наші точки видачі знаходяться у всіх обласних центрах, для того, щоб отримати ваше замовлення вам необхідна мати при собі документ, який засвідчує вашу особу та номер накладної.
  3. Доставка в Поштомат – 30 грн. ПриватБанк встановив понад 1000 поштоматів по всій території України, якщо вам буде зручно забрати посилку з одного з них, то ми без проблем доставимо її туди.
  4. Доставка до складу Нової Пошти – 30 грн. Перевірити наявність відділень Нової Пошти у Вашому населеному пункті можна тут. Як тільки замовлення буде доставлено, Ви отримаєте SMS. Для отримання замовлення з собою потрібно взяти паспорт або посвідчення водія. Товар може одержати тільки та людина, на яку буде оформлена доставка.
  5. Адресна доставка до дверей – 50 грн. Для того, щоб скористатись цією послугою, просто вкажіть адресу, на яку треба доставити замовлення. Вам зателефонує кур’єр для узгодження зручного часу доставки.
  6. Доставка кур’єром по Києву – 40 грн (при сумі заказу до 1500 грн.). Якщо сума замовлення перевищує 1500 грн, доставка буде БЕЗКОШТОВНОЮ.
Також в нас діє акція «БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА», якщо ви замовляєте в нас вперше, зареєструйтесь на нашому сайті та отримайте БЕЗКОШТОВНУ ДОСТАВКУ. (Деталі: АКЦІЯ "БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА")
Що потрібно для отримання товару, сплаченого за безготівковим розрахунком?
Для цього необхідно зателефонувати менеджеру для підтвердження оплати, а також при отриманні товару засвідчити особу, взявши з собою паспорт або посвідчення водія.
Гарантія та обмін
На які товари надається гарантія?
Гарантія надається на весь асортимент персональної цифрової техніки, що представлена в інтернет-магазині MTA.UA (Мультимедіа). Вона є свідченням того, що у товарі відсутні виробничі дефекти. Термін гарантійного обслуговування залежить від сервісної політики виробника і вказаний у гарантійному талоні. Крім того, термін гарантії також зазначений в описі товару на сайті інтернет-магазину. Підтвердженням гарантії є гарантійний талон виробника або гарантійний талон MTA.UA (Мультимедіа). При отриманні товару обов’язково перевірте комплектацію і відсутність дефектів.
Куди звертатися з питань гарантійного обслуговування?
Гарантійним обслуговуванням займаються авторизовані сервісні центри компаній-виробників. Адреси сервісних центрів вказані у гарантійному талоні, що додається до товару. Гарантійний талон вважається дійсним, якщо у ньому вказані:
  • модель товару;
  • серійний номер;
  • термін гарантійного обслуговування;
  • дата продажу.
Заповнений гарантійний талон необхідно зберігати протягом всього періоду експлуатації товару.
Чи можна обміняти або повернути товар?
Ми надаємо Вам 14 днів на обмін або повернення товару, який не підійшов Вам з яких-небудь причин. Зверніть увагу на те, що обміняти чи повернути можна тільки новий товар з відсутніми візуальними дефектами чи механічними пошкодженнями та ознаками експлуатації, тобто якщо Ви не користувались товаром. Щоб мати право обміняти або повернути товар не можна:
  • встановлювати програмне забезпечення;
  • знімати захисні плівки;
  • на лічильнику телефону повинно бути не більше 5 хвилин розмов тощо.
Якщо товар, який Ви бажаєте обміняти або повернути, не працює, то Вам необхідно звернутися в авторизований сервісний центр виробника для отримання заключення про те, що умови експлуатації не були порушені.
Як можна обміняти або повернути товар?
Для того, щоб обміняти або повернути товар, необхідно відправити його тим же способом, що Ви отримали, наприклад, через перевізника "НоваПошта". При відправці потрібно вказати наступні дані: Одержувач-клієнт: «Інфініті (доставка до дверей)» Адреса: м.Чернівці, вул.Головна, 246а, ВАТ «Кварц». Звертаємо Вашу увагу, що товар має бути з упаковкою та всіма комплектуючими, а також з гарантійним талоном. Якщо при покупці товару Ви обрали спосіб доставки «Самовивіз», то для обміну чи повернення товару Вам необхідно зателефонувати у наш інфо-центр.
Що робити, якщо авторизований СЦ не може відремонтувати товар протягом вказаного гарантійного періоду?
Якщо Ви придбали товар в інтернет-магазині MTA.UA (Мультимедіа), а він не працює з вини виробника і авторизований сервісний центр не може його відремонтувати, ми обміняємо товар на такий же або повернемо Вам кошти. Для цього необхідно надати нам товар з упаковкою, повною комплектацією, гарантією та заключенням авторизованого сервісного центру про те, що товар бракований. Товар потрібно відправити нам тим же способом, що Ви отримали, наприклад, через перевізника "НоваПошта". При відправці потрібно вказати наступні дані: Одержувач-клієнт: «Інфініті (доставка до дверей)» Адреса: м.Чернівці, вул.Головна, 246а, ВАТ «Кварц». Звертаємо Вашу увагу, що товар має бути з упаковкою та всіма комплектуючими, а також з гарантійним талоном. Якщо при покупці товару Ви обрали спосіб доставки «Самовивіз», то для обміну чи повернення товару Вам необхідно зателефонувати у наш інфо-центр.
У яких випадках гарантія не надається?
Гарантія не надається, якщо:
  • порушені гарантійні пломби;
  • мають місце пошкодження, що виникли внаслідок необережного поводження покупця або сторонніх осіб;
  • були порушені правила експлуатації товару;
  • відбувався ремонт, були змінені внутрішні комунікації, компоненти, конструкція чи схеми товару;
  • відсутній або неправильно заповнений гарантійний талон;
  • неможливо встановити серійний або IMEI номер товару (він змінений, видалений тощо).
Крім того, умови гарантійного обслуговування не поширюються на товар, якщо мають місце наступні пошкодження:
  • пошкодження, що виникли в наслідок використання товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин тощо, а також пошкоджені, спричинені дією високих температур;
  • випадкові пошкодження, як наслідок необережного використання покупця або сторонніх осіб;
  • пошкодження, викликані природними явищами;
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі, а також неправильним підключення до електромережі;
  • пошкодження, що виникли в результаті неправильного підключення товару до інших приладів або системи, в якій товар використовувався;
  • пошкодження, викликані програмним забезпеченням;
  • пошкодження, що виникли через використання нестандартних або неякісних розхідних матеріалів, запасних частин, елементів живлення тощо.
Оформлення кредиту
Чи можна оформити кредит на товар при покупці в інтернет-магазині MTA.UA (Мультимедіа)?
Так, в нас є можливість оформити кредит під час здійснення онлайн покупки. Детальніше «Покупка в кредит»
Як оформити кредит на товар при покупці в магазині MTA.UA (Мультимедіа)?
В любому з наших магазинів ви можете оформити «Миттєву розстрочку» від ПриватБанку (Детальніше: Миттєва розстрочка від ПриватБанку)

Також мережа Мультимедіа співпрацює з наступними банками:
  1. УкрСибБанк
  2. Альфа Банк
Для покупки товару в кредит в наших магазинах діє наступна схема:
  • Оберіть товар, який ви б хотіли придбати в кредит;
  • Зверніться до менеджера - консультанта та оберіть банк послугами якого ви хотіли б скористуватися для оформлення кредиту ;
  • Візьміть у менеджера рахунок-фактуру та зверніться у найближче відділення обраного вами банку, щоб оформити кредит у вас з собою повинний бути паспорт та ідентифікаційний код (оформлення кредиту в банку не мало б зайняти більше 20 хв);
  • Після берете виданий вам в банку лист-гарантію та повертаєтеся в магазин за товаром;
Дана схема працює у всіх магазинах мережі Мультимедіа. Виключенням є магазин в ТРЦ Депот, де ми додаткво співпрацюємо з Банком Михайлівський(він знаходиться в тому ж ТРЦ Депот), тому вам не потрібно далеко ходити.
Інші
Як отримати та використати промокод?
Як отримати промокод
Щоб отримати промокод Вам необхідно ввести свій номер в полі 1 та нажати на «Отримати знижку», потім заповніть форму 2 (див. малюнок вище). Більше інформації про те, як користуватися промокодом ви можете дізнатися: ЯК ВИКОРИСТОВУВАТИ Й КУДИ ВВОДИТИ ПРОМОКОД MTA.UA (МУЛЬТИМЕДІА)?
Який у вас графік роботи?
Наш інфо-центр та інтернет-магазин працюють щоденно з 9:00 до 21:00.

Підпишіться на щотижневу розсилку MTA.
Ви будете отримувати добірку корисних статей про цифрову техніку, а також новини та знижки від компанії.

Ваше ім'я:

E-mail:


Вже підписалися 12016 чоловік