Logo Logo

Сьогодні з 09:00 до 21:00

098 405 15 15

095 405 15 15

073 405 15 15

Сервісний центр

096 433 23 23

Графік роботи

з 9:00 до 21:00

Обране
img

Ваші закладки порожні

Обране
img

нічого
порівнювати

0 ₴
Кошик
img

Кошик порожній!

UA,
UA,
Мова

Замовити дзвінок

man

Дякуємо за замовлення, очікуйте на дзвінок найближчим часом

Оберіть ваше місто

Не вдалось знайти співпадіння по Вашому запиту. Перевірьте, будь ласка, корректність введенних данних

discountCard Або оформіть замовлення, щоб отримати карту
ЗАОЩАДЖУЙ З ДИСКОНТНОЮ ПРОГРАМОЮ
Увійдіть, щоб побачити знижки на товари та послуги по дисконтній карті. Або оформіть замовлення, щоб отримати карту.
facebook увійти через facebook
star
Дякуємо за реєстрацію!
тепер ви можете

Купувати легко та швидко

Відстежувати статус своїх замовлень

Бачити розмір персональної знижки

Мати доступ до спеціальних цін

Першим дізнаватися про акції

Забули пароль?

Для відновлення паролю вкажіть e-mail, що ви вказали при реєстрації

facebook увійти через facebook
smileEmail
Лист надіслано

Дотримуйтесь інструкцій, які було надіслано на вашу пошту

Лист не прийшов?

Чоловіки і жінки: чий смартфон повинен бути крутіший?

Потужність важлива всім

Аналітики компанії Nielsen вирішили охопити якомога більше респондентів - їх дослідження проводилося в 58 країнах. І ось що вони з'ясували.

Ціна - найважливіший параметр при виборі смартфона, на нього звертають увагу 67% чоловіків і 72% жінок.

49% респондентів чоловічої статі і 48% жіночої вважають важливим критерієм функціональність.

Для 48% чоловіків і 44% жінок важлива автономність, 48% представників чоловічої статі і 41% представниць прекрасної половини людства приділяють увагу операційній системі.

Важливі критерії при виборі

Відволічемося від досліджень компанії Nielsen. Цікаво, що, згідно з багатьма опитуваннями, чоловіки віддають перевагу смартфонам на ОС Android, в той час як жінки намагаються купувати пристрої на iOS і - несподівано - ОС Blackberry (особливо в США, в Україні апарати, що працюють під управлінням цієї ОС, не поширені). Експерти Nielsen також з'ясували, що респонденти чоловічої статі віддають перевагу смартфонам з екранами побільше, а жіночого - з екранами менше. Отже, можна припустити, що, наприклад, XIAOMI MI4C за рахунок 5-дюймового екрану і ОС Android 5.1 Lollipop більше сподобається чоловікам. Зате iPhone 5s з 4-дюймовим екраном і ОС iOS 9 має більше шансів справити враження на жіночу аудиторію.

Які смартфони обирають чоловіки?

А ось з точки зору функціональності і чоловіків, і жінок цікавить приблизно одне й те саме: можливості для спілкування, доступ в Інтернет, можливість завантаження різних додатків. Хіба що респонденти-чоловіки частіше говорять про те, що їм подобаються девайси, які можна використовувати для ігор.

Існує думка, що представниці прекрасної статі більше уваги приділяють дизайну, але дослідження компанії Nielsen спростовує цей міф. Дизайн важливий лише 35% жінок, причому обходять вони чоловіків всього на один відсоток.

ЦІКАВО: Як прокачати свій девайс на всі 100%

Колір має значення

Компанія Consumer Intelligence Research Partners вирішила з'ясувати, які iPhone 5s і iPhone 5c подобаються представникам різних статей. Виявилося, що чоловіки віддають перевагу iPhone 5s в корпусі кольору «сірий космос», в той час як жінок більше вабить до себе срібляста модель, а ось золотистий iPhone 5s подобається їм однаково.

32% чоловіків, які купують iPhone 5c, вибирають синій і білий апарати, ну а жінкам більше подобається рожевий. Цікаво, що з точки зору і сильного, і прекрасної статі аутсайдером виявився жовтий iPhone 5c - він взагалі мало кому подобається.

До речі, в 2015 році  iPhone 5s знову був одним з лідерів продаж в Украъны, його із задоволенням купували і чоловіки, і жінки.

Насправді, питання про те, наскільки колір смартфона впливає на вибір, не таке просте. Свого часу Ніккі Бартон, віце-президент з дизайну смартфонів компанії Nokia, стверджував, що жінка не купить девайс тільки тому, що він рожевий. Але якщо це цікавий девайс з хорошими характеристиками? Наприклад, Asus ZenFone Selfie, який відразу після виходу охрестили «смартфоном для принцес», в тому числі і тому, що дизайнери не забули про корпусі рожевого кольору.

За даними компанії Strategy Analytics, 51% жінок в Європі, 64% в Китаї і 71% в США вважають, що колір - важливий фактор та впливає на вибір мобільного девайса, і їм хотілося б мати широкий вибір.

У компанії HTC вважають, що більшість жінок надають перевагу ... ні, не рожевому, як можна було б подумати, а білому кольору. Не дивно, що недорогий і компактний HTC Desire 326G Dual SIM користується у покупців чималою популярністю. У той же час дизайнери компанії вважають, що яскраві кольори обирають частіше діти та молодь.

Брутальність проти гламуру

Вище вже говорилося, що чоловікам подобаються девайси з великими екранами, а великий екран означає і великі габарити самого смартфону. Це не означає, що жінки взагалі не купують девайси з діагоналлю дисплея більше 4,5 дюймів: наприклад, 5-дюймовий SAMSUNG GALAXY J5 , що показав досить не погані результати по продажам в Україні, викликав і продовжує викликати інтерес у прекрасної половини людства. Однак тенденція очевидна - чоловіки частіше купують великі смартфони.

Які смартфони обирають жінки?

Мабуть, з цим пов'язаний і той факт, що жінки практично не проявляють інтересу до захищених смартфонів, в той час як чоловіки, багато часу проводять за містом (наприклад, на рибалці), захоплюються активними іграми на зразок страйкболу або є представниками таких професій, як геологи або археологи, тому частіше звертають на них увагу. Наприклад, суворо виглядає і відмінно захищений від різних неприємностей Sigma mobile X-treme PQ23 за кількістю продажів він, звичайно, не зрівняється зі звичайними смартфонами, але про нього як мінімум чимало говорять ті, хто хотів би придбати надійний апарат, з яким не страшно опинитися в екстремальній ситуації.

Унісекс не пройде

Хоча виробники мобільних девайсів взяли курс на унісекс, і на ринку практично не залишилося однозначно чоловічих або стовідсотково жіночих смартфонів, чоловіки і жінки все одно сприймають одні й ті ж апарати по-різному. І маркетологам доводиться це враховувати, щоб залучити покупців. Не потрібно бути фахівцем з гендерної психології, щоб здогадатися: що великий і брутальний смартфон, чорного або сірого кольору, на базі ОС Android, має більше шансів сподобатися чоловікам, а компактний, акуратний, симпатичний девайс, білого або рожевого забарвлення, швидше за все, зацікавить жінок .

ВАРТО ПЕРЕГЛЯНУТИ5 смартфонів, на які ми знизили ціну