Сьогодні з 09:00 до 21:00

098 405 15 15

095 405 15 15

073 405 15 15

Відеозв'язок

Сервісний центр

096 433 23 23

Графік роботи

з 9:00 до 21:00

Обране
img

Ваші закладки порожні

Обране
img

нічого
порівнювати

Мова

Замовити дзвінок

man

Дякуємо за замовлення, очікуйте на дзвінок найближчим часом

Оберіть ваше місто

Не вдалось знайти співпадіння по Вашому запиту. Перевірьте, будь ласка, корректність введенних данних

star
Дякуємо за реєстрацію!
тепер ви можете

Купувати легко та швидко

Відстежувати статус своїх замовлень

Бачити розмір персональної знижки

Мати доступ до спеціальних цін

Першим дізнаватися про акції

Забули пароль?

Для відновлення паролю вкажіть e-mail, або телефон, що ви вказали при реєстрації

smileEmail
Лист надіслано

Дотримуйтесь інструкцій, які було надіслано на вашу пошту

Лист не прийшов?

Як насолоджуватись життям, все встигати і при цьому залишатись собою

Привіт Саша. Розкажи, як і чому ти вирішив стати продавцем МУЛЬТИМЕDIA? Чим займався раніше?

Я сильно любив техніку. Цікавився новим. Купляв перші телефони в МУЛЬТИМЕДІА, тобто був клієнтом. Хотів змінити роботу, тому що була сидяча. І шукав щось активне, бо по життю я активний.
 

До речі, а що за робота була?

Я працював випусковим редактором на телебаченні — днями і ночами сидів за пультом. Робота пригнічувала одноманітністю. От...

Ну і вирішив пошукати вакансії в інтернеті. Знав, що МУЛЬТИМЕDIA — компанія кльова, з кльовим колективом. Знайшов її на work.ua, відправив резюме і отримав запрошення в офіс.

На співбесіді дуже турбувався, бо ніколи не займався продажами. Це було щось нове. Дуже хотів потрапити на цю роботу. Співбесіду успішно склав і чекав дзвінка. Подзвонили в той же день — тільки зайшов у під'їзд, взяв слухавку і почув: можна починати навчання. Я продовжував працювати на попередній роботі, але вже за 3 дні пройшов навчання і був готовий перейти в МУЛЬТИМЕDIA.

Потім почалось стажування. Було цікаво, дізнався багато нового про спілкування з людьми. До цього був сором'язливим, а тут одразу почав часто і багато разів на день виходити з зони комфорту. З'явились ейфорія та азарт — почало затягувати.
 

Я знаю, що ти один з «чемпіонів» за кількістю подарунків від вдячних покупців. Як тобі це вдається?

Для початку треба знайти індивідуальний підхід до кожної людини: намагатись допомогти, визначити потребу. Не просто щось продати, а зробити людині приємно. Навіть якщо придбають не у мене, а в іншому магазині, я все одно намагаюсь максимально чітко визначити потребу і допомогти, щоб людині хотілось повернутись. Усі постійні клієнти, які приносять подарунки чи лишають чайові, шукають мене в будь-якому з магазинів (продавці компанії, в залежності від графіка, проводять зміни в різних магазинах міста — примітка редактора). Люди мають мій приватний номер телефону і звертаються за допомогою по будь-якім питанням. Іноді навіть таким, що не стосуються електроніки чи взагалі роботи.
 

Можливо, ти знаєш якийсь секрет супербездоганного обслуговування?

Як такого секрету немає. Головне — бути ввічливим, не намагатись надурити, нав'язати, «впарити». В принципі, це все. Все достатньо просто. Головне, сприймати кожну людину як особистість і пам’ятати — до кожної веде своя стежка.

Треба зауважити, що людина вертається в МУЛЬТИМЕDIA. Тут люди отримують те, що хочуть. Не тільки якісний товар, але й турботливе ставлення. Мої клієнти знають, що можна прийти, наприклад, за подарунком (в період свят відвідувачі часто купують техніку на подарунок родичам чи друзям — примітка редактора), і ми порадимо якусь дійсно корисну чи інноваційну штуку.
 

Я також знаю, що ти вмієш круто відпочивати і, до прикладу, був на корпоративі в стилі вампірів в чи не найкращому костюмі. Як тобі вдається підтримувати такий рівень активності та «яскравості»?

Я намагаюсь завжди добре відпочивати. Якщо брати наші корпоративи, то це краще, що я бачив. Коли готувався, під час обідньої перерви перебігав по купі магазинів, щоб знайти гарний костюм. Потім знайшов гримерів, які нас прикрасили (не тільки Сашу, а і його колег продавців — примітка редактора). Було бажання виділитись.

Взагалі, я намагаюсь не тягнути негатив з побуту у роботу. А негатив з роботи — у особисте життя. Не сприймаю неприємні події близько до серця. Не сприймаю агресію чи образи на власний рахунок. І у роботі, і у відпочинку треба бути усвідомленим, щоб не потрапляти на «гачки» негативу. Намагаюсь ніколи не бути понурим.
 

Легко сказати «не бути понурим», а як досягати цього на практиці з дня на день?

На сам перед, треба висипатись. Я контролюю час відпочинку, не загулююсь. По ранках вмикаю кльовий музон і ніби накручую себе на те, що це буде кльовий день. Ще важливо — я прислухаюсь до себе, усвідомлюю власні потреби й бажання і спокійно дозволяю собі їх втілити. Не затискаю внутрішнє «я».
 

Що порадиш хлопцям і дівчатам, які шукають роботу?

Вірте у себе. Не зациклюйтесь на чомусь одному. Завжди рухайтесь вперед. Ставте і досягайте цілі. Почніть з чогось невеличкого: якась фізична чи духовна частинка. А потім обирайте і досягайте більшого. Варто починати з маленьких кроків.

Після ВНЗ власне я шукав державну роботу, гнався за стажем, за якоюсь ефемерною стабільністю. Тільки потім зрозумів, що треба йти туди, де більше грошей і де цікаво. По суті, все просто: отримуєш задоволення від нормального прибутку, отримуєш задоволення від цікавих задач — що ще потрібно?
 

Чи радиш йти саме у продавці?

Так, раджу. Тим, хто любить спілкування, хто хоче себе проявити. Навіть якщо ти до цього не дружив з технікою, тут обов'язково подружишся і будеш на «ти». Іноді на день спілкуєшся з такою кількістю клієнтів, що починаєш сприймати життя та робочі задачі як гру. По типу: «А чи зможу я зрозуміти та знайти спільну мову ось з цим незвичайним відвідувачем?».
 

Дякую за цікаву розповідь.

А я хочу в свою чергу подякувати керівництву. Вони реально молодці, що створили таку міцну дружню команду. Ми реально перші в місці і по Україні — приносимо задоволення людям. Приємно отримувати визнання від сторонніх незнайомих людей. Мене реально пре!