Logo Logo

Сьогодні з 09:00 до 21:00

098 405 15 15

095 405 15 15

073 405 15 15

Сервісний центр

096 433 23 23

Графік роботи

з 9:00 до 21:00

Обране
img

Ваші закладки порожні

Обране
img

нічого
порівнювати

0 ₴
Кошик
img

Кошик порожній!

UA,
UA,
Мова

Замовити дзвінок

man

Дякуємо за замовлення, очікуйте на дзвінок найближчим часом

Оберіть ваше місто

Не вдалось знайти співпадіння по Вашому запиту. Перевірьте, будь ласка, корректність введенних данних

discountCard Або оформіть замовлення, щоб отримати карту
ЗАОЩАДЖУЙ З ДИСКОНТНОЮ ПРОГРАМОЮ
Увійдіть, щоб побачити знижки на товари та послуги по дисконтній карті. Або оформіть замовлення, щоб отримати карту.
facebook увійти через facebook
star
Дякуємо за реєстрацію!
тепер ви можете

Купувати легко та швидко

Відстежувати статус своїх замовлень

Бачити розмір персональної знижки

Мати доступ до спеціальних цін

Першим дізнаватися про акції

Забули пароль?

Для відновлення паролю вкажіть e-mail, що ви вказали при реєстрації

facebook увійти через facebook
smileEmail
Лист надіслано

Дотримуйтесь інструкцій, які було надіслано на вашу пошту

Лист не прийшов?

Як все встигнути: 6 кращих Android-додатків для організації робочого процесу

Коли Ви дійсно зайняті на роботі і літаєте, як драний віник, від справи до справи, а дедлайн для Вас перетворився на стиль і спосіб життя, підберіть собі один з додатків, який допоможе Вам правильно організувати свій час і буде слідкувати за всіма завданнями, які Вам треба виконати. Ідея досить проста: коли Ви завершуєте одне завдання, то відмічаєте його в додатку як виконане та переходите до наступного. Таким чином, шанси, що Ви щось забудете зробити, практично нульові.

Смартфон-помічник

Якщо Ви – користувач Android, то у Вас є змога легко і вигідно організувати свої завдання та зекономити час з одним із наступних безкоштовних додатків.

  • Google Keep

Google Keep

Що такого мега-кльового в Google Keep? Це не лише додаток для зручного ведення коротких (і не дуже) нотаток по роботі, а й незамінний помічник в плануванні завдань. Встановіть собі Google Keep – і записуйте нотатки та завдання, про які Вам треба пам’ятати, а додаток потурбується за їх вчасне нагадування за Вас.

Дуже кльова перевага Google Keep в тому, що він самостійно синхронізує всі Ваші завдання на усіх підключених пристроях з Вашим аккаунтом, тож забути про щось, записане додатком, просто нереально.

  • TickTick

Tick Tick

TickTick – додаток, який допомагає максимально економити час та організовувати Ваші повсякденні справи. TickTick теж синхронізується з усіма Android-пристроями, та маркує Ваші завдання по пріоритету (менш важливі справи автоматично «зсуваються», щоб їх можна було виконати пізніше).

Додаток створено не лише для робочих завдань – можете ставити собі нагадування про покупку продуктів додому чи повернення фільму друзям.

  • Any.do

Anydo

Any.do допомагає Вам бути більш продуктивними: додаток дозволяє записувати всі свої завдання за допомогою дуже зручного, інтуїтивно зрозумілого інтерфейсу. У Any.do ціла купа додаткових опцій, які можна і треба використовувати, налаштовуючи додаток під свої потреби та смаки.

Одна з таких опцій – додавання нотаток за допомогою голосового керування. Це нереально зручно, коли Ви у метро чи маршрутці, або у Вас зайняті руки, і немає змоги довго друкувати – просто продиктуйте завдання, і Any.do запише його для Вас. 

  • Tasks

tasks

Як зрозуміло з назви всім, хто хоч кілька слів знає англійською, Tasks для Android – органайзер завдань, розроблений виключно для того, щоб спростити Вам життя та полегшити робочу завантаженість. Маєте можливість та бажання – можете самі вносити зміни в програму додатку, не чекаючи офіційних патчів від розробників.

Це один із найменш захаращених додатків у своєму роді: в ньому є виключно те, що потрібно, і жодних додаткових фіч зверху. Простий і невибагливий інтерфейс не відволікає від справ, та інтуїтивно зрозумілий навіть повним чайникам.

  • Todoist

todoist

Цей додаток широко розповсюджений та присутній практично на всіх платформах, включно з веб. Todoist – ідеальний додаток для керування завданнями, який не дасть Вам забути щось важливе. У ньому можна налаштувати море корисних та приємних опцій – наприклад, синхронізацію, візуальне планування для створення зручного розкладу виконання завдань, та планування в оффлайн-режимі (це взагалі бомба, оскільки можна будувати наполеонівські плани і без підключення до Інтернету).

  • SplenDO

splendo

У цього помічника опцій – незліченна кількість, так що додатково щось завантажувтаи точно не доведеться. Ви можете додавати та видаляти завдання, збивати їх у групи, виводити розклад роботи на екран замість заставки, та за допомогою зручного інтерфейсу швидко керувати задачами.

Якщо є кілька схожих чи масових завдань, Ви можете додавати їх всі зразу одночасно, а не по одному.

Замість висновку

Велика приємність: всі ці «організтори-нагадувалки» можна безкоштовно завантажити на Google Play, так що капусту з Ваших кишень ніщо не витягне :)

Люди, чесно кажучи, такі забудькуваті істоти, що розглянуті вище додатки – просто порятунок для всіх і кожного. Не засмічуйте свою пам’ять та не псуйте нерви переживаннями, що десь Ви щось забули зробити чи кудись піти – додаток-органайзер буде пам’ятати все за Вас. З таким доповненням до смартфона чи планшета Вам не треба думати про те, яке завдання виконувати першим – програма сама організує все найкращим чином.

Завантажуйте додатки та встигайте всюди :)

Поцікавитися: 5 найзручніших додатків для тайм-менеджменту на Android

Iana Romaniuk