Сьогодні з 09:00 до 21:00

098 405 15 15

095 405 15 15

073 405 15 15

Відеозв'язок

Сервісний центр

096 433 23 23

Графік роботи

з 9:00 до 21:00

Обране
img

Ваші закладки порожні

Обране
img

нічого
порівнювати

Мова

Замовити дзвінок

man

Дякуємо за замовлення, очікуйте на дзвінок найближчим часом

Оберіть ваше місто

Не вдалось знайти співпадіння по Вашому запиту. Перевірьте, будь ласка, корректність введенних данних

star
Дякуємо за реєстрацію!
тепер ви можете

Купувати легко та швидко

Відстежувати статус своїх замовлень

Бачити розмір персональної знижки

Мати доступ до спеціальних цін

Першим дізнаватися про акції

Забули пароль?

Для відновлення паролю вкажіть e-mail, або телефон, що ви вказали при реєстрації

smileEmail
Лист надіслано

Дотримуйтесь інструкцій, які було надіслано на вашу пошту

Лист не прийшов?

Умови акції Samsung


Зустрічай новий флагман від Samsung – неймовірний Galaxy S20 | S20+ | S20 Ultra (Hybrid zoom 100x, 6.9", 3200x1440, Dynamic AMOLED 2X, Infinity-O, RAM 12GB, 5000 mAh)! Купуй Galaxy S20 | S20+ | S20 Ultra у кредит до 25 місяців, від 1695 грн на міс.
Акція діє на території України в магазинах «MTA» та на сайті mta.ua

Акційні смартфони

Короткі умови:

 

Додаткова гарантія надана Товариством з обмеженою відповідальністю «Самсунг Електронікс Україна Компані» (далі «Компанія») в період акції, надає Споживачеві право на подовження гарантійного терміну на Виріб на умовах, вказаних в гарантійному талоні, на 1 календарний рік (далі «Додатковий період гарантії»), усунення недоліків виробів Samsung в Авторизованих Сервісних Центрах (далі «АСЦ») протягом строку дії Додаткового періоду гарантії на умовах, еквівалентних гарантійному талону, без справляння Додаткової плати за ремонт та замінені запасні частини (далі «Сервісне обслуговування»).

Додатковий період гарантії дійсний за умови його реєстрації впродовж 14 (чотирнадцяти) днів з моменту придбання, а також при пред’явленні документу про купівлю виробу (касовий чек/товарна накладна) при зверненні до АСЦ Samsung.

Строк дії Додаткового періоду гарантії відраховується з дня закінчення основного гарантійного терміну, встановленого Виробником на Виріб, та діє впродовж 1 календарного року.

Дія Додаткового періоду гарантії поширюється на виріб, який експлуатується відповідно до інструкції користувача, виданої виробником, та не може бути використаний для іншого виробу.

Заміна у виробі несправних частин (деталей, вузлів) в період Сервісного обслуговування не веде до встановлення нового гарантійного строку на виріб або нового строку Сервісного обслуговування чи його продовження на весь виріб або на замінені частини. Гарантійний строк на відремонтований виріб або на замінену його частину триває до закінчення строку дії Додаткового періоду гарантії.

У випадку виявлення недоліків у виробі (в т.ч. прихованих недоліків, за виключенням ознак механічних пошкоджень) власник виробу гарантії звертається за усуненням таких недоліків до АСЦ в Україні, що має авторизацію на усунення таких недоліків.

При прийомі виробу АСЦ оформлює квитанцію на Сервісне обслуговування, а інформація про кожне звернення до АСЦ заноситься до електронної бази обліку ремонтів. Така інформація може включати в себе модель, серійний номер, дату виробництва виробу, дату звернення та інші дані. Квитанція підтверджує факт отримання виробу АСЦ, та є підставою для повернення виробу після надання Сервісного обслуговування.

Здійснюючи активацію Додаткового періоду гарантії Ви підтверджуєте, що ознайомились с повними умовами викладеними  на сайті

Активувати Додатковий період гарантії  можна за телефоном гарячої лінії 0-800-502-000* або надіславши листа на електронну адресу [email protected]. Дані, що необхідні для реєстрації:

модель;

серійний номер або IMEI (для Смартфонів та Планшетів);

дата придбання Виробу;

ПІБ.