2018-01-19

Як насолоджуватись життям, все встигати і при цьому залишатись собою

Вітаємо. Дозвольте розповісти про одного з наших продавців — Олександра Гаврилюка. На перший погляд може здатись, що це звичайний парубок, але він славиться серед колег гарним характером і вмінням добре відпочивати. А ще він отримав чи не найбільшу кількість подарунків від задоволених покупців. Сподіваємось, вам буде цікаво прочитати його інтерв’ю.
 

Привіт Саша. Розкажи, як і чому ти вирішив стати продавцем МУЛЬТИМЕDIA? Чим займався раніше?

Я сильно любив техніку. Цікавився новим. Купляв перші телефони в МУЛЬТИМЕДІА, тобто був клієнтом. Хотів змінити роботу, тому що була сидяча. І шукав щось активне, бо по життю я активний.
 

До речі, а що за робота була?

Я працював випусковим редактором на телебаченні — днями і ночами сидів за пультом. Робота пригнічувала одноманітністю. От...

Ну і вирішив пошукати вакансії в інтернеті. Знав, що МУЛЬТИМЕDIA — компанія кльова, з кльовим колективом. Знайшов її на work.ua, відправив резюме і отримав запрошення в офіс.

На співбесіді дуже турбувався, бо ніколи не займався продажами. Це було щось нове. Дуже хотів потрапити на цю роботу. Співбесіду успішно склав і чекав дзвінка. Подзвонили в той же день — тільки зайшов у під'їзд, взяв слухавку і почув: можна починати навчання. Я продовжував працювати на попередній роботі, але вже за 3 дні пройшов навчання і був готовий перейти в МУЛЬТИМЕDIA.

Потім почалось стажування. Було цікаво, дізнався багато нового про спілкування з людьми. До цього був сором'язливим, а тут одразу почав часто і багато разів на день виходити з зони комфорту. З'явились ейфорія та азарт — почало затягувати.
 

Я знаю, що ти один з «чемпіонів» за кількістю подарунків від вдячних покупців. Як тобі це вдається?

Для початку треба знайти індивідуальний підхід до кожної людини: намагатись допомогти, визначити потребу. Не просто щось продати, а зробити людині приємно. Навіть якщо придбають не у мене, а в іншому магазині, я все одно намагаюсь максимально чітко визначити потребу і допомогти, щоб людині хотілось повернутись. Усі постійні клієнти, які приносять подарунки чи лишають чайові, шукають мене в будь-якому з магазинів (продавці компанії, в залежності від графіка, проводять зміни в різних магазинах міста — примітка редактора). Люди мають мій приватний номер телефону і звертаються за допомогою по будь-якім питанням. Іноді навіть таким, що не стосуються електроніки чи взагалі роботи.
 

Можливо, ти знаєш якийсь секрет супербездоганного обслуговування?

Як такого секрету немає. Головне — бути ввічливим, не намагатись надурити, нав'язати, «впарити». В принципі, це все. Все достатньо просто. Головне, сприймати кожну людину як особистість і пам’ятати — до кожної веде своя стежка.

Треба зауважити, що людина вертається в МУЛЬТИМЕDIA. Тут люди отримують те, що хочуть. Не тільки якісний товар, але й турботливе ставлення. Мої клієнти знають, що можна прийти, наприклад, за подарунком (в період свят відвідувачі часто купують техніку на подарунок родичам чи друзям — примітка редактора), і ми порадимо якусь дійсно корисну чи інноваційну штуку.
 

Я також знаю, що ти вмієш круто відпочивати і, до прикладу, був на корпоративі в стилі вампірів в чи не найкращому костюмі. Як тобі вдається підтримувати такий рівень активності та «яскравості»?

Я намагаюсь завжди добре відпочивати. Якщо брати наші корпоративи, то це краще, що я бачив. Коли готувався, під час обідньої перерви перебігав по купі магазинів, щоб знайти гарний костюм. Потім знайшов гримерів, які нас прикрасили (не тільки Сашу, а і його колег продавців — примітка редактора). Було бажання виділитись.

Взагалі, я намагаюсь не тягнути негатив з побуту у роботу. А негатив з роботи — у особисте життя. Не сприймаю неприємні події близько до серця. Не сприймаю агресію чи образи на власний рахунок. І у роботі, і у відпочинку треба бути усвідомленим, щоб не потрапляти на «гачки» негативу. Намагаюсь ніколи не бути понурим.
 

Легко сказати «не бути понурим», а як досягати цього на практиці з дня на день?

На сам перед, треба висипатись. Я контролюю час відпочинку, не загулююсь. По ранках вмикаю кльовий музон і ніби накручую себе на те, що це буде кльовий день. Ще важливо — я прислухаюсь до себе, усвідомлюю власні потреби й бажання і спокійно дозволяю собі їх втілити. Не затискаю внутрішнє «я».
 

Що порадиш хлопцям і дівчатам, які шукають роботу?

Вірте у себе. Не зациклюйтесь на чомусь одному. Завжди рухайтесь вперед. Ставте і досягайте цілі. Почніть з чогось невеличкого: якась фізична чи духовна частинка. А потім обирайте і досягайте більшого. Варто починати з маленьких кроків.

Після ВНЗ власне я шукав державну роботу, гнався за стажем, за якоюсь ефемерною стабільністю. Тільки потім зрозумів, що треба йти туди, де більше грошей і де цікаво. По суті, все просто: отримуєш задоволення від нормального прибутку, отримуєш задоволення від цікавих задач — що ще потрібно?
 

Чи радиш йти саме у продавці?

Так, раджу. Тим, хто любить спілкування, хто хоче себе проявити. Навіть якщо ти до цього не дружив з технікою, тут обов'язково подружишся і будеш на «ти». Іноді на день спілкуєшся з такою кількістю клієнтів, що починаєш сприймати життя та робочі задачі як гру. По типу: «А чи зможу я зрозуміти та знайти спільну мову ось з цим незвичайним відвідувачем?».
 

Дякую за цікаву розповідь.

А я хочу в свою чергу подякувати керівництву. Вони реально молодці, що створили таку міцну дружню команду. Ми реально перші в місці і по Україні — приносимо задоволення людям. Приємно отримувати визнання від сторонніх незнайомих людей. Мене реально пре!


Підпишіться на щотижневу розсилку MTA.
Ви будете отримувати добірку корисних статей про цифрову техніку, а також новини та знижки від компанії.

Ваше ім'я:

E-mail:


Вже підписалися 32958 чоловік