2015-04-21

ТОП-7 основних мобільних технологій цього року: від Bitcoin до LTE

Соціальна продуктивність, мобільні додатки, смарт-годинники, фітнес-браслети – ми все швидше рухаємося до «мобільного світу». Не зважаючи на те, що ми все ще залежні від ПК та ноутбуків, давайте констатуємо факт: смартфони роблять свою справу, підвищуючи нашу працездатність, економлячи час та покращуючи життя загалом.

Мобільні додатки

Ви коли-небудь задавали собі питання: «Що було б найважче пояснити людині, яка прибула до нас із 1950-х років?» Серед усіх можливих відповідей, напевне, найбільш вірогідна та гумористична буде така: «У мене в кишені є електронний пристрій, який має доступ до всієї інформації, відомої людству; а я використовую його для перегляду картинок з котиками, спілкування з друзями та сперечань із незнайомцями».

Ми використовуємо свої мобільні телефони для цілої купи речей – від фотографування та інтернет-серфінгу до відслідковування нашого стану здоров’я та онлайн-покупок. Зростаюча мобільна екосистема годує нас додатками та послугами по запиту, а ми просто не можемо ігнорувати ці тренди:

  1. Смарт-годинники, фітнес-браслети + смартфони

Смарт-годинник

Технобренди Samsung, Apple, Sony та інші оточують нас смарт-годинниками та браслетами типу Gear S, SmartBrand Talk, TalkBand, Fitbit Flex, ZeBracelet. Цей тренд – справжнісінький землетрус для годинникової індустрії, яка масово починає виготовляти смарт-годинники в спробі «закосити» під Apple Watch.

  1. Мобільні платежі та криптовалюта

bitcoin

В сукупності з краудсорсинговими додатками, мобільні платежі та криптовалюта будуть входити до списку беззаперечних мобільних трендів цього року. Наприклад, Bitcoin вже приймають платежі через смартфони, а, враховуючи, що Apple просуває Apple Pay на світовий ринок, про цей тренд ще буде купа розмов. На сьогодні мобільні платежі вже значно змінили обличчя онлайн-шопінгу – покупки та їх оплата через смартфон стають все більш розповсюдженим явищем.

Bitcoin офіційно рахується платіжним методом великих брендів типу Microsoft: компанія навіть розробила платіжний шлюз для Bitcoin на Xbox та Windows. Нещодавно Samsung випустили Galaxy S6 із NFC та  looрPay.

  1. Акцент на мобільному дизайні для веб- та бізнес-платформ

Мобільний дизайн

Інтернет-підприємці та навіть великі корпорації не можуть ігнорувати зростаючий трафік з мобільних телефонів – користувачі переймають «мобільний» стиль життя і використовують свої мобільні телефони для додатків та інтернет-серфінгу. Акцент на мобільному дизайні, включаючи розробку бізнес-додатків, і відповідний дизайн веб-сайтів переходять до тієї категорії речей, яку слід сприймати серйозно.

  1. Популярність фаблетів (смартфонів-планшетів)

Фаблети

Від смартфонів з 4-дюймовим дисплеєм ми переходимо до фаблетів (гібриду смартфона і планшета) різних розмірів. Оскільки споживачі все частіше обирають фаблети, більшість брендів також шукають шляхи приваблення більшої кількості покупців на мобільному ринку, випускаючи смартфони з екраном в 5.1 дюймів та більше.

  1. Розвиток Wi-Fi мереж

Wi-Fi

Попри бурхливий розвиток LTE-A, потреба в Wi-Fi мережах відчутна: розвиток стандартів типу 802.11ас (смуги 1 і 2), 11ad, 11aq та 11ah нереально збільшить продуктивність мобільних пристроїв. Вони, відповідно до IT Business Edge, будуть доступні для наступного покоління смартфонів та планшетів.

  1. Додатки для миттєвого обміну повідомленнями

Мессенджери

Instant Messengers, іншими словами. Передбачають, що через швидке збільшення кількості користувачів, WhatsApp, Viber, WeChat, KakaoTalk, Line та інші додатки стануть новими соціальними медіа-каналами. Браян Соліс, автор книги «Майбутнє бізнесу», прогнозує, що ці додатки стануть справжнім проривом у спілкуванні в 2015-2016 роках.

  1. LTE- та LTE-A пристрої

LTE

Хоча технологію LTE-A (LTE Advanced) почали використовувати порівняно недавно, виробники смартфонів швидко підхопили тренд і випустили LTE-A пристрої. Теоретично, ця технологія дозволяє розвивати швидкість до 1Гбіт/с. Нам залишилося дочекатися (і сподіватися на краще), коли таке щастя дійде до України.

Куди далі?

Оскільки ми рухаємося до більш відкритої та незалежної мобільної екосистеми, ми повинні пам’ятати про зворотну сторону цих трендів – необхідність збереження даних та інформації. Багато залежить також від самих користувачів – тобто, від нас – вирішувати, які саме додатки завантажувати, і які дані про себе повідомляти встановленим додаткам.

Iana Romaniuk

Підпишіться на щотижневу розсилку MTA

Ви будете отримувати добірку корисних статей про цифрову техніку, а також новини та знижки від компанії.