2015-07-02

"Вбивця" відомих брендів офіційно в Мультимедіа

Що ми знаємо про Китай? Це велична країна із багатою історією, незліченними природними ресурсами та мільярдним населенням. Також, Китай є найпотужнішою економікою сучасності. Варто тільки подивитися навколо себе – більшість електроніки приїхала до нас із Піднебесної. Практично всі відомі виробники випускають продукцію в Китаї, і для нас це звично. При цьому, ми до останнього скептично дивилися в сторону власне китайських виробників.

Але чи можуть такі фірми зайняти місце в серцях сучасних користувачів електроніки? Деякі китайські виробники стверджують, що можуть. Тому зустрічайте:

Xiaomi – третій в світі виробник смартфонів у 2015 році. Вражаюче, правда? Сама ж компанія дуже молода, і була заснована у 2010 році. Свою діяльність Xiaomi почали з випуску програмного забезпечення для мобільних телефонів на базі Android. В Xiaomi розробили власний інтерфейс користувача, так звану оболочку MiUi, яка являє собою перероблений Android для смартфонів відомих виробників.

Власні ж телефони компанія почала випускати з 2011 року, представивши модель Mi1, якій були притаманні хороші технічні характеристики і низька ціна. У 2012 році презентовано продовження у вигляді моделі Xiaomi Mi2  і моделі Mi3 у 2013-у, яка, до речі, стала хітом продажів. Також, у 2013 році був представлений користувачам телевізор власної розробки, який працює на базі Android. В цьому ж році компанія зайняла п'яте місце з продажів в рідному Китаї. Знаковим для  Xiaomi став минулий, 2014 рік - компанія почала експансію на міжнародні ринки, стала лідером продажів в Китаї та Кореї, обігнавши таких монстрів як Samsung та Apple, і зайняла 5-те місце на міжнародному ринку.

Xiaomi випускає свої телефони партіями по 200-300 тисяч екземплярів, які розкуповуються через інтернет за 3-5 хвилин! Не дарма назва Xiaomi означає "зерно". Але засновник компанії Лей Цзюнь вкладає в нього більше сенсу, відзначаючи, що Xiaomi в буддизмі - це маленьке зерно, яке настільки ж величне, як гора. Так і сама компанія, щоб досягти значних результатів, починає з маленького. А приставка Mi означає нові інтернет-технології.

В чому ж секрет такого росту? Принцип роботи Xiaomi - робити сучасні технології доступними навіть для небагатих країн. По-перше, смартфони цього виробника дуже якісні, в них використовуються комплектуючі відомих виробників, таких як Sharp, Qualcomm, Nvidia, Sony. Але вони одночасно недорогі, оскільки компанія  реалізує їх практично за собівартістю, отримуючи основний прибуток від продажу своїх сервісів та програм.

Xiaomi не вкладають великі інвестиції у маркетинг, на відміну від інших брендів. Натомість, компанія активно підтримує розповсюдження своєї марки через соціальні мережи та за допомогою прихильників компанії, які перекладають та оптимізують програмні продукти від Xiaomi для різних ринків. Постійно підтримуються збори фанатів самою ж фірмою. Xiaomi створює власну еко-структуру на базі ОС MiUi, оновлення якої ведуться кожного тижня. Постійно збільшується асортимент компанії.

Продукцію Xiaomi можна поділити на декілька груп. Звичайно, це мобільні телефони та планшети на базі MiUi, смарт-телевізори Xiaomi MiTV, TV-приставки на Android, роутери. Окремою групою являються продукція для, так званого, розумного дому: системи фільтрації повітря, веб-камери, ваги, вимірювачі тиску, датчики руху та подовжувачі. Також компанія виготовляє спортивні товари - це камера Yi Action Camera, аналог відомого GoPro, смарт-браслети та додаткові акумулятори.

Одночасно користувачам доступна велика кількість аксесуарів: чохли, іграшки та брелки у вигляді головного "обличчя" Xiaomi - маленького зайчика в шапці-вушанці із червоною зіркою та в піонерському галстуку.

Стати фанатом компанії із Пекіну дуже просто - користувачам доступна велика кількість "прошивок" MiUi, розроблених для різних марок телефонів. А ознайомитись із продукцією Xiaomi Ви можете в наших магазинах та на сторінках інтернет-магазину.

Підпишіться на щотижневу розсилку MTA

Ви будете отримувати добірку корисних статей про цифрову техніку, а також новини та знижки від компанії.