2015-03-26

Як все встигнути: 6 кращих Android-додатків для організації робочого процесу

Аврал на роботі? Не встигаєте вчасно виконувати всі поставлені завдання? Забуваєте про зустрічі? Стільки справ, що навіть обіцянка прочитати статтю в блозі вилітає з голови? 

tasks-4-android

Коли Ви дійсно зайняті на роботі і літаєте, як драний віник, від справи до справи, а дедлайн для Вас перетворився на стиль і спосіб життя, підберіть собі один з додатків, який допоможе Вам правильно організувати свій час і буде слідкувати за всіма завданнями, які Вам треба виконати. Ідея досить проста: коли Ви завершуєте одне завдання, то відмічаєте його в додатку як виконане та переходите до наступного. Таким чином, шанси, що Ви щось забудете зробити, практично нульові.

Смартфон-помічник

Якщо Ви – користувач Android, то у Вас є змога легко і вигідно організувати свої завдання та зекономити час з одним із наступних безкоштовних додатків.

  • Google Keep

Google Keep

Що такого мега-кльового в Google Keep? Це не лише додаток для зручного ведення коротких (і не дуже) нотаток по роботі, а й незамінний помічник в плануванні завдань. Встановіть собі Google Keep – і записуйте нотатки та завдання, про які Вам треба пам’ятати, а додаток потурбується за їх вчасне нагадування за Вас.

Дуже кльова перевага Google Keep в тому, що він самостійно синхронізує всі Ваші завдання на усіх підключених пристроях з Вашим аккаунтом, тож забути про щось, записане додатком, просто нереально.

  • TickTick

Tick Tick

TickTick – додаток, який допомагає максимально економити час та організовувати Ваші повсякденні справи. TickTick теж синхронізується з усіма Android-пристроями, та маркує Ваші завдання по пріоритету (менш важливі справи автоматично «зсуваються», щоб їх можна було виконати пізніше).

Додаток створено не лише для робочих завдань – можете ставити собі нагадування про покупку продуктів додому чи повернення фільму друзям.

  • Any.do

Anydo

Any.do допомагає Вам бути більш продуктивними: додаток дозволяє записувати всі свої завдання за допомогою дуже зручного, інтуїтивно зрозумілого інтерфейсу. У Any.do ціла купа додаткових опцій, які можна і треба використовувати, налаштовуючи додаток під свої потреби та смаки.

Одна з таких опцій – додавання нотаток за допомогою голосового керування. Це нереально зручно, коли Ви у метро чи маршрутці, або у Вас зайняті руки, і немає змоги довго друкувати – просто продиктуйте завдання, і Any.do запише його для Вас. 

  • Tasks

tasks

Як зрозуміло з назви всім, хто хоч кілька слів знає англійською, Tasks для Android – органайзер завдань, розроблений виключно для того, щоб спростити Вам життя та полегшити робочу завантаженість. Маєте можливість та бажання – можете самі вносити зміни в програму додатку, не чекаючи офіційних патчів від розробників.

Це один із найменш захаращених додатків у своєму роді: в ньому є виключно те, що потрібно, і жодних додаткових фіч зверху. Простий і невибагливий інтерфейс не відволікає від справ, та інтуїтивно зрозумілий навіть повним чайникам.

  • Todoist

todoist

Цей додаток широко розповсюджений та присутній практично на всіх платформах, включно з веб. Todoist – ідеальний додаток для керування завданнями, який не дасть Вам забути щось важливе. У ньому можна налаштувати море корисних та приємних опцій – наприклад, синхронізацію, візуальне планування для створення зручного розкладу виконання завдань, та планування в оффлайн-режимі (це взагалі бомба, оскільки можна будувати наполеонівські плани і без підключення до Інтернету).

  • SplenDO

splendo

У цього помічника опцій – незліченна кількість, так що додатково щось завантажувтаи точно не доведеться. Ви можете додавати та видаляти завдання, збивати їх у групи, виводити розклад роботи на екран замість заставки, та за допомогою зручного інтерфейсу швидко керувати задачами.

Якщо є кілька схожих чи масових завдань, Ви можете додавати їх всі зразу одночасно, а не по одному.

Замість висновку

Велика приємність: всі ці «організтори-нагадувалки» можна безкоштовно завантажити на Google Play, так що капусту з Ваших кишень ніщо не витягне :)

Люди, чесно кажучи, такі забудькуваті істоти, що розглянуті вище додатки – просто порятунок для всіх і кожного. Не засмічуйте свою пам’ять та не псуйте нерви переживаннями, що десь Ви щось забули зробити чи кудись піти – додаток-органайзер буде пам’ятати все за Вас. З таким доповненням до смартфона чи планшета Вам не треба думати про те, яке завдання виконувати першим – програма сама організує все найкращим чином.

Завантажуйте додатки та встигайте всюди :)

Поцікавитися: 5 найзручніших додатків для тайм-менеджменту на Android

Iana Romaniuk

Підпишіться на щотижневу розсилку MTA

Ви будете отримувати добірку корисних статей про цифрову техніку, а також новини та знижки від компанії.