Всі знають, що АКБ – одна із найважливіших частин автомобіля. На що потрібно дивитися перед покупкою – досі предмет дискусій, але не для клієнтів МТА, адже ми підготували невелику пам'ятку .
Більшість машин мають під капотом такі АКБ:
Бувають моделі з європейським й азіатським корпусом. У перших клеми розташовані в спеціальних поглибленнях, а висота корпусу не перевищує 190 см. Другі призначені для автомобілів корейського та японського виробництва, тому клеми трохи виступають над корпусом.
Спершу може здатися, що тут все просто: батарея на 75 Ач при струмі розряду 7,5 А здатна відпрацювати 1 годину. Однак виробники вказують номінальну місткість, яка віддається акумулятором при розряді двадцятигодинним струмом і температурі +25 градусів. При збільшенні величини струму місткість зменшується.
Вже визначилися із видом і обсягом? Залишилося розібратися з обслуговуваністю. Є 3 типи пристроїв:
Європейські моделі обладнані клемами шириною 19,5 мм і 17,9 мм, а азіатські — 12,7 мм та 11,1 мм. Азіатські акумулятори можна купувати для європейських машин, а ось зворотне робити не рекомендується, адже доведеться змінювати клемники або дроти цілком.
Чим нижче температура повітря, тим щільніше стає електроліт. Через це двигун машини довше запускається. Щоб уникнути цього, багато автомобілістів беруть акумулятор в приміщення, але є більш практичний варіант: для "розігріву" елемента живлення досить на хвилину включити дальнє світло або який-небудь електроприлад.
Важливою умовою довгої експлуатації є надійне кріплення. При постійній трясці може виникнути коротке замикання, а також зменшитися місткість батареї.
Ще одна порада — якщо авто буде експлуатуватися в холодному кліматі, то слід придбати АКБ з місткістю на 10-15 Ач вище. Це ж правило слід застосовувати до потужних японських автівок з великою кількістю аксесуарів.
Уже вирішили купити акумуляторну батарею? Чудово, тоді оформляйте заявку на сайті або телефонуйте. У МТА завжди раді допомогти!