Тут ви можете знайти відповіді на найчастіші запитання
Нараховуємо кешбек від 1% до 20% вартості товару на ваш бонусний рахунок. Програма нарахування діє на весь асортимент, навіть на акційні товари.
Накопичені кошти можна витрачати на 15-й день після покупки та оплачувати до 100% вартості товарів або послуг. У день народження та наступні два дні нараховуємо подвійний кешбек.
Переглянути поточний баланс ви можете в особистому кабінеті або нашому Телеграм-ботіТак, для цього зателефонуйте нашим менеджерам за номерами:
Або напишіть нам у вайбері чи телеграміНаші менеджери нададуть додаткову інформацію про товар та допоможуть у вирішенні ваших питань стосовно товару. Ви можете написати нам в телеграм чи вайбер або зателефонувати:
Відстежувати статус товару можна авторизувавшись в особистому кабінеті. Або ж – з допомогою інформаційного бота mta.ua у Viber або Telegram.
Як тільки відправимо товар - ви отримаєте повідомлення з номером ТТН. Для відстеження посилки введіть ТТН на сайті Нової пошти або УкрпоштиЗарезервувати будь-який товар можна на 3 дні.
Якщо ви не встигли забрати замовлення за цей час, то за умови наявності товару, резерв можна відновити за актуальною ціноюВи можете зателефонувати у наш Сервісний центр за номерами телефону:
або написати у Viber чи Telegram.
Техніку для гарантійного ремонту можна одразу принести в будь-який наш магазин чи сервісний центр. Ми виконаємо безкоштовну діагностику, щоб визначити причину несправності та ви могли ухвалити зважене рішення про подальший ремонтПеревірте, будь ласка, ще раз правильність введення даних та спробуйте ще раз. Якщо спроба буде невдалою - зателефонуйте нам:
Після замовлення товару вам на пошту прийде підтвердження з інформацією про терміни доставки.
Статус замовлення можна перевірити на нашому сайті в особистому кабінеті, у чат-боті або зверненні до call-центруЗберігається правило: якщо клієнт відмовляється платити аванс - оформлюємо без авансу за умови, що ви заберете цей товар
Сума авансу:Дата відправлення вказана в картці товару.
Вартість доставки встановлюється перевізником. Комісія за накладений платіж оплачується отримувачемДля обміну товару зверніться в найближчий магазин МТА.
Якщо магазину МТА у вашому місті немає – зателефонуйте у наш Сервісний центр або напишіть у вайбер чи телеграмКабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів, які не підлягають обміну чи поверненню.
На такі товари діє тільки гарантійне обслуговуванняЩоб повернути товар, покладіть його в заводську коробку разом із чеком, гарантійним талоном та всім, що йде в комплекті.
Після чого, принесіть в один із магазинів МТА або відправте поштою. Отримати поштові реквізити можна в наших менеджерів за номерами:
Пошту можна прив'язати в особистому кабінеті на сайті або можете звернутися за номерами телефону:
Інформацію щодо співпраці можна отримати в нашому корпоративному відділі або за номерами: