Logo Logo

Сьогодні з 09:00 до 21:00

098 405 15 15

095 405 15 15

073 405 15 15

Сервісний центр

096 433 23 23

Графік роботи

з 9:00 до 21:00

Обране
img

Ваші закладки порожні

Обране
img

нічого
порівнювати

0 ₴
Кошик
img

Кошик порожній!

UA,
UA,
Мова

Замовити дзвінок

man

Дякуємо за замовлення, очікуйте на дзвінок найближчим часом

Оберіть ваше місто

Не вдалось знайти співпадіння по Вашому запиту. Перевірьте, будь ласка, корректність введенних данних

discountCard Або оформіть замовлення, щоб отримати карту
ЗАОЩАДЖУЙ З ДИСКОНТНОЮ ПРОГРАМОЮ
Увійдіть, щоб побачити знижки на товари та послуги по дисконтній карті. Або оформіть замовлення, щоб отримати карту.
facebook увійти через facebook
star
Дякуємо за реєстрацію!
тепер ви можете

Купувати легко та швидко

Відстежувати статус своїх замовлень

Бачити розмір персональної знижки

Мати доступ до спеціальних цін

Першим дізнаватися про акції

Забули пароль?

Для відновлення паролю вкажіть e-mail, що ви вказали при реєстрації

facebook увійти через facebook
smileEmail
Лист надіслано

Дотримуйтесь інструкцій, які було надіслано на вашу пошту

Лист не прийшов?

Завершіть вашу покупку

close
Наталія

Наталія

Ваш експерт по цифровій техніці

FAQ

Тут ви можете знайти відповіді на найчастіші запитання

1

Реєстрація та робота з особистим кабінетом

Як зареєструватися на сайті?

Зареєструватися на нашому сайті ви можете 2 способами, так, як показано на картинці:
  • Натиснувши на «Реєстрація», ви побачите форму, зображену нижче, де вам потрібно буде заповнити: своє ім'я, е-мейл та придумати пароль.
  • Також ви можете зареєструватися за допомогою своїх облікових записів у соцмережах Google+ та Facebook.


Які переваги дає реєстрація на сайті

Реєстрація на сайті дає можливість:
  • користуватися перевагами програми лояльності;
  • користуватися власним кабінетом для переглядання своїх замовлень та бажаних замовлень;
  • отримувати електронну розсилку про новинки та акції від MTA.UA;
  • доступ до персональної знижки згідно програми Лояльності.

Чи можлива реєстрація без e-mail?

Реєстрація без e-mail неможлива, оскільки він виступає унікальним полем, завдяки якому здійснюється доступ до вашого «Особистого кабінету».

Чи можу я редагувати особисті дані?

Особисті дані можна редагувати, ввійшовши в «Особистий кабінет» на вкладці Особисті дані.

Не вдається авторизуватись в особистому кабінеті за поштою та паролем

Зайти в особистий кабінет також можна за допомогою таких комбінайцій даних
  • логін: номер телефону, пароль: код дисконтної карти;
  • логін: номер телефону, пароль: створений вами пароль;
  • логін: пошта, пароль: код дисконтної карти;

Також ви можете ввійти натиснувши кнопки "Увійти через Google" та "Увійти через Facebook"

Я забув пароль. Що мені робити?

Якщо ви забули пароль - не біда. Ви можете його легко відновити. Просто натисніть «Забули пароль?» і перед вами відкриється форма в якій необхідно буде ввести у відповідному полі e-mail, який ви вказували при реєстрації, і вам буде надіслано тимчасовий пароль, який потім можна змінити в «Особистому кабінеті». Реєстрація на сайті
2

Навігація сайтом та оформлення замовлення

Як вибрати товар?

Опинившись на головній сторінці у вас є 2 варіанти пошуку товару:

  1. Пошук за допомогою пошукової стрічки (пошук здійснюється за назвою, ключовими словами або унікальним кодом товару).
  2. Наведіть курсор на категорію, яка вас цікавить і ви побачите відповідний каталог з підкатегоріями та представленими брендами.

Перший варіант підійде людям, які чітко знають, який саме товар їм потрібен. Другий варіант для людей, котрі ще не до кінця визначились з вибором і хочуть побачити наявний асортимент або просто почитати відгуки про товари і вже тільки потім зробити замовлення. Обравши категорію, яка вас цікавить перед вами відкриється каталог з товарами, і щоб було зручніше керуватися сайтом, для вас реалізований пошук та система фільтрів всередині обраної категорії. Наприклад, у категорії Чохли для телефонів у фільтрі ви можете задати: ціновий діапазон, тип чохла, виробник телефону до якого підбирається чохол, матеріал, особливості, колір та фірму виробника.

Як уточнити додаткову інформацію про товар?

Уточнити інформацію про товар ви можете 4 способами:
  • За допомогою онлайн чату. Ви можете задати будь-яке запитання і наші менеджери дадуть вам відповідь в реальному часі.
  • Замовте дзвінок і протягом 10 хвилин вам зателефонують та допоможуть вирішити вашу проблему.
  • Зателефонуйте самі на один з вказаних номерів і нададуть кваліфіковану допомогу.
  • Напишіть листа на поштову скриньку за адресою: [email protected]


На сайті вказано, що товару немає в наявності, чи можна його замовити?

Цю інформацію ви можете дізнатись у менеджера, якщо зателефонуєте за номерами, вказаними на сайті, напишете в онлайн-чат або замовите дзвінок.

Як застосувати знижку?

При оформленні замовлення ввести код в поле "Промокод".

Чому не застосовується промокод?

Промокод не застосовується до акційних товарів (зі знижкою). Також причина може бути в закінченні терміну дії промокоду, або промокод не пройшов перевірку на мінімальну суму замовлення.

Як користуватися дисконтною карткою при онлайн замовленнях?

Під час оформлення замовлення необхідно вибрати опцію "Постійний клієнт" і авторизуватися, використовуючи свої дані (пошту або номер телефону, пароль або номер дисконтної карти), або натиснувши кнопки "Увійти через Google" та "Увійти через Facebook".


Після авторизації всі ваші товари в кошику (не акційні), будуть перераховані, у відповідності з типом вашої дисконтної картки.

Як зробити замовлення?

Оформити замовлення в інтернет-магазині MTA.UA можна зробити декількома способами:
  • придбати через кошик (натисніть на кнопку «Придбати» і товар переміститься в кошик);
  • придбати в один клік;
  • зателефонувати в call-центр.

Для оформлення замовлення через кошик з реєстрацією вам необхідно:
  1. Зареєструватись на сайті.
  2. Обрати товари.
  3. Додати обрані товари в «Кошик», натиснувши «Придбати».
  4. Після цього, в верхній частині сторінки з’явиться повідомлення, що товар доданий до «Кошика». Ви можете переглянути «Кошик» і оформити замовлення або продовжити вибір товарів.
  5. Якщо ви зайшли в «Кошик» та бажаєте оформити замовлення, потрібно натиснути «Оформити», а якщо хочете продовжити вибір товарів, то натисніть «Продовжити покупки».
  6. Для продовження оформлення замовлення необхідно вибрати способи доставки та оплати. При виборі способу доставки «Доставка до складу Нової Пошти» або «Адресна доставка до дверей», необхідно заповнити поля: «Регіон/Область» та «Місто», «Адреса доставки» або «Номер складу Нової Пошти», а у випадку, коли обрана «Доставка до дверей», - ввести точну адресу доставки (вулицю та буд./кв.)

Як видалити позицію із замовлення?

Для того щоб видалити позицію із замовлення, яке ще поки не підтверджене, необхідно зайти в «Кошик» замовлень, який знаходиться на інформаційній панелі сайту. Після цього ви можете змінити кількість або видалити позиції із замовлення. Для цього необхідно натиснути:
  1. 1) « + » для збільшення кількості;
  2. 2) « - » для зменшення або видалення позиції(товару) із замовлення.
Якщо ви вже завершили оформлення замовлення, то потрібно зателефонувати за номерами, вказаними на сайті, написати в онлайн-чат або замовити дзвінок, повідомити менеджеру номер вашого замовлення та які саме зміни необхідно внести.
Реєстрація на сайті

Як дізнатися, який статус замовлення?

Статус замовлення ви можете дізнатись, зателефонувавши в наш колл центр

Як скасувати замовлення?

Для внесення змін у замовлення необхідно зателефонувати за номерами, вказаними на сайті, написати в онлайн-чат або замовити дзвінок, повідомити менеджеру номер вашого замовлення та які саме зміни необхідно внести.
3

Способи оплати

Як я можу оплатити своє замовлення?

Є декілька можливих способів оплати замовлення. Саме ви обираєте найзручніший.
  • Платіжною картою Visa, MasterCard При оформленні замовлення оберіть варіант «оплати платіжною картою». Ви автоматично перейдете за посиланням на спеціальну безпечну сторінку банку, на якій зможете здійснити оплату з вашої карти. Наш сайт підключений до системи безпечних електронних платежів. Система реалізована з використанням сучасного стандарту безпеки 3D-Secure, який забезпечує максимальний захист ваших платежів у Інтернеті. *Якщо ви оплатили банківською картою і обрали тип доставки «Самовивіз з магазину», то для отримання замовлення потрібно пред’явити менеджеру карту, з якої здійснили оплату.
  • Переказ на рахунок. Для отримання рахунку просто зробіть замовлення через сайт або зателефонуйте у наш інфо-центр.
  • Готівкою, після отримання замовлення. Приймаємо тільки гривні. Оплата готівкою можлива для всіх типів доставки. У такому випадку оплата за доставку та повернення коштів сплачується покупцем.
  • Оплата в кредит.
  • Подарунковими сертифікатами, які можна придбати в наших магазинах або у відповідній категорії інтернет-магазину «ПОДАРУНКОВІ КАРТКИ / СЕРТИФІКАТИ».
4

Доставка

Куди і на яких умовах здійснюється доставка?

Ми доставимо Ваше замовлення в будь-який населений пункт на території України (крім тимчасово окупованих територій). Ви сплачуєте вартість доставки та суму за повернення коштів. Доставка здійснюється у термін від 1 до 3 робочих днів. Точну дату вам повідомить менеджер при оформленні замовлення. Пропонуємо обрати найзручніший для вас спосіб доставки:
  1. Самовивіз з магазину – безкоштовно. Для того, щоб отримати замовлення, треба знати його номер. Та якщо ви здійснили передоплату, мати при собі документ, що посвідчує особу.
  2. Доставка до складу Нової Пошти. Перевірити наявність відділень Нової Пошти у вашому населеному пункті можна тут. Як тільки замовлення буде доставлено, ви отримаєте SMS. Для отримання замовлення з собою потрібно взяти паспорт або посвідчення водія. Товар може одержати тільки та людина, на яку буде оформлена доставка. 
  3. Адресна доставка до дверей. Для того, щоб скористатись цією послугою, просто вкажіть адресу, на яку треба доставити замовлення. Вам зателефонує кур’єр для узгодження зручного часу доставки.
  4. Доставка до відділення Укрпошти на даний момент не відбувається.
  5. Доставка кур’єром по Києву.

Що потрібно для отримання товару, сплаченого за безготівковим розрахунком?

Для цього необхідно зателефонувати менеджеру для підтвердження оплати, а також при отриманні товару засвідчити особу, взявши з собою паспорт або посвідчення водія.

Що необхідно зробити при отриманні товару в пунктах видачі замовлень?

При отриманні, будь ласка, перевірте товар на цілісність та комплектацію.
5

Гарантія та обмін

На які товари надається гарантія?

Гарантія надається на весь асортимент персональної цифрової техніки, що представлена в інтернет-магазині MTA.UA . Вона є свідченням того, що у товарі відсутні виробничі дефекти. Термін гарантійного обслуговування залежить від сервісної політики виробника і вказаний у гарантійному талоні. Крім того, термін гарантії також зазначений в описі товару на сайті інтернет-магазину. Підтвердженням гарантії є гарантійний талон виробника або гарантійний талон MTA.UA . При отриманні товару обов’язково перевірте комплектацію і відсутність дефектів.

Куди звертатися з питань гарантійного обслуговування?

Гарантійним обслуговуванням займаються авторизовані сервісні центри компаній-виробників, а також сервісні центри МТА у Львові та Чернівцях. Адреси сервісних центрів вказані у гарантійному талоні, що додається до товару. Гарантійний талон вважається дійсним, якщо у ньому вказані:
  • модель товару;
  • серійний номер;
  • термін гарантійного обслуговування;
  • дата продажу.
Заповнений гарантійний талон необхідно зберігати протягом всього періоду експлуатації товару.

Чи можна обміняти або повернути товар?

Ми надаємо Вам 14 днів на обмін або повернення товару, який не підійшов вам з яких-небудь причин. Зверніть увагу на те, що обміняти чи повернути можна тільки новий товар з відсутніми візуальними дефектами чи механічними пошкодженнями та ознаками експлуатації, тобто якщо ви не користувались товаром. Щоб мати право обміняти або повернути товар не можна:
  • встановлювати програмне забезпечення;
  • знімати захисні плівки;
  • на лічильнику телефону повинно бути не більше 5 хвилин розмов тощо.
Якщо товар, який Ви бажаєте обміняти або повернути, не працює, то вам необхідно звернутися в авторизований сервісний центр виробника для отримання заключення про те, що умови експлуатації не були порушені.

Як можна обміняти або повернути товар?

Для того, щоб обміняти або повернути товар, необхідно відправити його тим же способом, що ви отримали, наприклад, через перевізника "НоваПошта". Якщо ремонт гарантійний, то доставку оплачуємо ми, якщо відбувається обмін/повернення товару (будь-які випадки), то доставку оплачує клієнт. Перед відправокю зателефонуйте до нашого інфо-центру та уточніть деталі. Звертаємо вашу увагу, що товар має бути з упаковкою та всіма комплектуючими, а також з гарантійним талоном. Якщо при покупці товару ви обрали спосіб доставки «Самовивіз», то для обміну чи повернення товару вам також необхідно зателефонувати у наш інфо-центр.

Що робити, якщо авторизований СЦ не може відремонтувати товар протягом вказаного гарантійного періоду?

Якщо ви придбали товар в інтернет-магазині MTA.UA , а він не працює з вини виробника і авторизований сервісний центр не може його відремонтувати, ми обміняємо товар на такий же або повернемо вам кошти. Для цього необхідно надати нам товар з упаковкою, повною комплектацією, гарантією та заключенням авторизованого сервісного центру про те, що товар бракований. Товар потрібно відправити нам тим же способом, що ви отримали, наприклад, через перевізника "НоваПошта". Перед відправокю зателефонуйте до нашого інфо-центру та уточніть деталі. Звертаємо вашу увагу, що товар має бути з упаковкою та всіма комплектуючими, а також з гарантійним талоном. Якщо при покупці товару ви обрали спосіб доставки «Самовивіз», то для обміну чи повернення товару вам також необхідно зателефонувати у наш інфо-центр.

У яких випадках гарантія не надається?

Гарантія не надається, якщо:
  • порушені гарантійні пломби;
  • мають місце пошкодження, що виникли внаслідок необережного поводження покупця або сторонніх осіб;
  • були порушені правила експлуатації товару;
  • відбувався ремонт, були змінені внутрішні комунікації, компоненти, конструкція чи схеми товару;
  • відсутній або неправильно заповнений гарантійний талон;
  • неможливо встановити серійний або IMEI номер товару (він змінений, видалений тощо).
Крім того, умови гарантійного обслуговування не поширюються на товар, якщо мають місце наступні пошкодження:
  • пошкодження, що виникли в наслідок використання товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин тощо, а також пошкоджені, спричинені дією високих температур;
  • випадкові пошкодження, як наслідок необережного використання покупця або сторонніх осіб;
  • пошкодження, викликані природними явищами;
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі, а також неправильним підключення до електромережі;
  • пошкодження, що виникли в результаті неправильного підключення товару до інших приладів або системи, в якій товар використовувався;
  • пошкодження, викликані програмним забезпеченням;
  • пошкодження, що виникли через використання нестандартних або неякісних розхідних матеріалів, запасних частин, елементів живлення тощо.
  • ноутбуки із зірваною пломбою коробки не підлягають поверненню на протязі 14 днів.
6

Оформлення кредиту

Чи можна оформити кредит на товар при покупці в інтернет-магазині MTA.UA ?

Так, в нас є можливість оформити кредит під час здійснення онлайн покупки. Детальніше «Покупка в кредит»

Як оформити кредит на товар при покупці в магазині MTA.UA ?

В будь-якому з наших магазинів ви можете оформити «Миттєву розстрочку» або «Оплату частинами» від ПриватБанку (Детальніше: Умови кредитування та Миттєва розстрочка від ПриватБанку)

Також мережа MTA.UA співпрацює з наступними банками:
  1. Альфа Банк
Для покупки товару в кредит в наших магазинах діє наступна схема:
  • Оберіть товар, який ви б хотіли придбати в кредит;
  • Зверніться до менеджера - консультанта та оберіть банк послугами якого ви хотіли б скористуватися для оформлення кредиту ;
  • Візьміть у менеджера рахунок-фактуру та зверніться у найближче відділення обраного вами банку, щоб оформити кредит у вас з собою повинний бути паспорт та ідентифікаційний код (оформлення кредиту в банку здебільшого не займає більше 20 хв);
  • Після берете виданий вам в банку лист-гарантію та повертаєтеся в магазин за товаром;
Вказана схема працює у всіх магазинах мережі МТА.UA .
7

Інші

Який у вас графік роботи?

Наш інфо-центр та інтернет-магазин працюють щоденно з 9:00 до 21:00.