з 09:00 до 21:00 щоденно

FAQ

Тут ви можете знайти відповіді на найчастіші запитання

1

Оформлення замовлення

Як перевірити наявність товару в магазинах?

При виборі товару скористайтесь фільтром "Наявність" або уточніть інформацію у наших менеджерів

Чи можна застосувати промокод без авторизації на сайті?

Звичайно. Для цього додайте товар в кошик, перейдіть до оформлення замовлення та введіть промокод у відповідне поле

Чи можна замовити товар, який не в наявності?

Так, просто натисніть "Повідомити про наявність" та залиште свою електронну пошту чи номер телефону. Як тільки товар з'явиться - отримаєте повідомлення

Які способи використання та умови нарахування кешбеку?

Нараховуємо кешбек від 1% до 20% вартості товару на ваш бонусний рахунок. Програма нарахування діє на весь асортимент, навіть на акційні товари.

Накопичені кошти можна витрачати на 15-й день після покупки та оплачувати до 100% вартості товарів або послуг. У день народження та наступні два дні нараховуємо подвійний кешбек.

Переглянути поточний баланс ви можете в особистому кабінеті або нашому Телеграм-боті

Чи можна змінити чи об'єднати своє замовлення?

Так, для цього зателефонуйте нашим менеджерам за номерами:

Або напишіть нам у вайбері чи телеграмі

Як отримати консультацію про товар?

Наші менеджери нададуть додаткову інформацію про товар та допоможуть у вирішенні ваших питань стосовно товару. Ви можете написати нам в телеграм чи вайбер або зателефонувати:

Як видалити позицію з замовлення?

Перейдіть в кошик та натисніть на хрестик біля товару, який хочете видалити з замовлення. Якщо замовлення вже підтверджено - зателефонуйте нам і менеджер видалить у ручному режимі

Що робити, якщо в моєму місті немає магазинів МТА?

Ми доставляємо товари у всі населені пункти України, де працюють відділення Нової пошти та Укрпошти

Як перевірити статус замовлення?

Відстежувати статус товару можна авторизувавшись в особистому кабінеті. Або ж – з допомогою інформаційного бота mta.ua у Viber або Telegram.

Як тільки відправимо товар - ви отримаєте повідомлення з номером ТТН. Для відстеження посилки введіть ТТН на сайті Нової пошти або Укрпошти

Скільки триває резерв на товар?

Зарезервувати будь-який товар можна на 3 дні.

Якщо ви не встигли забрати замовлення за цей час, то за умови наявності товару, резерв можна відновити за актуальною ціною
2

Гарантія

Які умови гарантії?

Гарантія поширюється на заводський дефект (брак) товару та не діє:
  • - при наявності механічних пошкоджень, потраплянні вологи;
  • - при спробі самостійного ремонту або перепрошивки;
  • - на розхідні матеріали, які йдуть в комплекті з товаром;
  • - при порушенні інструкції, правил експлуатації або форс-мажорних обставинах (пожежа, блискавка, перепад напруги тощо)
Більш детально ви можете познайомитись з умовами гарантії тут

Куди звертатись по гарантії?

Ви можете зателефонувати у наш Сервісний центр за номерами телефону:

або написати у Viber чи Telegram.

Техніку для гарантійного ремонту можна одразу принести в будь-який наш магазин чи сервісний центр. Ми виконаємо безкоштовну діагностику, щоб визначити причину несправності та ви могли ухвалити зважене рішення про подальший ремонт
3

Доставка та оплата

Що робити, якщо я отримав підтвердження про замовлення, але ще не отримав товару?

Для цього потрібно:
  • - ще раз перевірити статус замовлення в особистому кабінеті на сайті.
  • - якщо статус не змінився або ви не можете знайти інформацію - зателефонуйте нам:

Чи може забрати замовлення інша людина?

Так, для цього при оформленні замовлення вам потрібно обрати пункт "Отримувати буде інша людина"

Що робити, якщо не вдалося оплатити замовлення на сайті?

Перевірте, будь ласка, ще раз правильність введення даних та спробуйте ще раз. Якщо спроба буде невдалою - зателефонуйте нам:

Які документи необхідні для отримання замовлення на пошті?

Для отримання посилки потрібен паспорт (чи інший документ, що посвідчує вашу особу) та номер ТТН

Як дізнатись терміни доставки та статус посилки?

Після замовлення товару вам на пошту прийде підтвердження з інформацією про терміни доставки.

Статус замовлення можна перевірити на нашому сайті в особистому кабінеті, у чат-боті або зверненні до call-центру

Чи потрібно залишати аванс?

Аванс діє за таких умов:
  • - якщо загальна сума замовлення в нашому магазині вище 30 000 грн
  • - якщо потрібно замовляти від постачальника більше ніж 5 товарів і сума замовлення вище 10 000 грн

Зберігається правило: якщо клієнт відмовляється платити аванс - оформлюємо без авансу за умови, що ви заберете цей товар

Сума авансу:
  • - замовлення до 50 000 грн - 500 грн
  • - замовлення від 50 000 грн і більше - 10% від суми замовлення
Залишати можна тільки готівку

Як мені використати подарунковий сертифікат при оплаті?

Введіть номер сертифіката в поле "Промокод" під час оформлення замовлення. Можна використовувати необмежену кількість

Які існують способи оплати?

Для того, щоб Ви із максимальною простотою оплачували кожну свою покупку приймаємо:
  • - онлайн-оплату на сайті,
  • - розрахунок карткою,
  • - Google Pay, Apple Pay,
  • - готівку в магазині або під час кур'єрської доставки,
  • - післяплату,
  • - оплату на розрахунковий рахунок ФОП і ТОВ (з вами сконтактує менеджер для узгодження деталей).
Також можна оплатити подарунковим сертифікатом. Якщо вартість обраного товару більша, ніж номінал сертифіката, потрібно доплатити різницю

Які існують варіанти доставки?

Є декілька варіантів доставки:
  • - самовивіз із наших магазинів;
  • - доставка поштою (Нова пошта чи Укрпошта).

Дата відправлення вказана в картці товару.

Вартість доставки встановлюється перевізником. Комісія за накладений платіж оплачується отримувачем
4

Обмін та повернення

Як скористатися обміном?

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", обмін можна здійснити, якщо:
  • - товаром не користувались, збережено його досконалий товарний вигляд;
  • - відсутні подряпини, потертості, механічні пошкодження, сліди вологи;
  • - збережено упаковування, пломби та плівки на товарі.

Для обміну товару зверніться в найближчий магазин МТА.

Якщо магазину МТА у вашому місті немає – зателефонуйте у наш Сервісний центр або напишіть у вайбер чи телеграм

Які товари не підлягають поверненню або обміну?

Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів, які не підлягають обміну чи поверненню.

На такі товари діє тільки гарантійне обслуговування

Що потрібно для повернення товару по гарантії?

Щоб повернути товар, покладіть його в заводську коробку разом із чеком, гарантійним талоном та всім, що йде в комплекті.

Після чого, принесіть в один із магазинів МТА або відправте поштою. Отримати поштові реквізити можна в наших менеджерів за номерами:

5

Загальні питання

Як прив'язати пошту до особистого кабінету?

Пошту можна прив'язати в особистому кабінеті на сайті або можете звернутися за номерами телефону:

Де я можу отримати інформацію з приводу співпраці?

Інформацію щодо співпраці можна отримати в нашому корпоративному відділі або за номерами:

Чи надаєте ви кредити на товари?

Ми надаємо кредити тільки в офлайн магазинах. В онлайн-магазині ця послуга недоступна

В яких містах є ваші магазини?

Наші магазини є у Львові, Києві та Чернівцях

Які вакансії у вас зараз актуальні?

Наша компанія постійно розширюється, тому завжди раді вітати нових спеціалістів у команді МТА. Ознайомитися з актуальними вакансіями можете тут

Як відписатись від розсилки?

Скористайтесь формою відписки, яка є в кінці кожного нашого листа електронною поштою. Щоб відписатись від розсилок у Viber або Telegram, просто видаліть чат з ботом

Як залишити відгук?

Залишити відгук ви можете тут
кожна
п’ятниця ч%рна
до-70%
кожна
п’ятниця ч%рна
до-70%