з 09:00 до 21:00 щоденно

Гарантія та обмін

Гарантія на весь товар

Обмін протягом 14 днів

Власний сервісний центр

Рейтинг на Hotline 9,5 з 10

Гарантія поширюється на заводський дефект (брак) товару та не діє:

- при наявності механічних пошкоджень, потраплянні вологи;
- при спробі самостійного ремонту або перепрошивки;
- на розхідні матеріали, які йдуть в комплекті з товаром;
- при порушенні інструкції, правил експлуатації або форс-мажорних обставинах (пожежа, блискавка, перепад напруги тощо).

Так. Кожен товар має свій термін гарантії встановлений виробником. Термін гарантії вказаний в описі товару на сайті та на чеку.
Навіть на такі товари як чохол, захисна плівка і скло - гарантія складає 3 місяці!
Якщо на товар немає гарантії від виробника - ми надамо гарантію 1-12 міс. від магазину.

1. Контакти сервісного центру виробника вказані на чеку. Оператор сервісної підтримки виробника надасть адресу найближчого сервісного центру.
2. Якщо контактів виробника немає в чеку - зателефонуйте у наш Сервісний центр або напишіть у вайбер чи телеграм.
3. Також ви можете принести техніку в магазин МТА.

Покладіть товар в заводську коробку, поставте чек, гарантійний талон виробника, зарядний пристрій (якщо іде в комплекті).

Зателефонуйте у наш Сервісний центр або напишіть у вайбер чи телеграм. Менеджер пояснить куди звернутися по гарантії у вашому місті.
За потреби менеджер надасть реквізити відправки товару перевізником.

14 днів. Ще 7 днів може займати час на логістику товару в сервісний центр виробника та від нього.
В окремих випадках, після погодження з клієнтом, термін ремонту може бути збільшено на час доставки потрібної запчастини з-за кордону.

Виробник може відмовити в гарантії, якщо виявлено порушення умов користування, механічні пошкодження чи потрапляння вологи. Про причину відмови видається відповідний АКТ.
Ми пропонуємо провести безкоштовну діагностику товару в нашому Сервісному центрі і прийняти рішення про подальший ремонт.

Обміняти товар можна згідно ЗУ про захист прав споживачів, якщо:

- товаром не користувались, збережено його новий товарний вигляд;
- відсутні подряпини, потертості, механічні пошкодження, сліди вологи;
- збережене упакування, пломби та плівки на товарі.

Для обміну товару зверніться в найближчий магазин МТА.
Якщо магазину МТА у вашому місті немає - зателефонуйте у наш Сервісний центр або напишіть у вайбер чи телеграм.

Згідно ЗУ про захист прав споживачів товар не підлягає обміну, якщо він має сліди користування, потертості чи подряпини.
При цьому виробник зобов'язаний прийняти товар на безкоштовне гарантійне обслуговування та усунути дефект.
Якщо дефект неможливо усунути - ми повернемо кошти або обміняємо на інший товар.

Кошти можна отримати при поверненні товару в магазині МТА.
Якщо товар повертали Новою поштою чи іншим перевізником - кошти будуть повернуті після отримання та перевірки товару на складі.
Повернення коштів на банківську картку відбувається протягом трьох банківських днів.

Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів, які не підлягають поверненню чи обміну.
Такі товари підлягають виключно гарантійному обслуговуванню якщо це передбачено виробником.

Менеджер Сервісного центру МТА надасть відповіді на всі ваші питання та допоможе вирішити ситуацію в найкоротші терміни.

imgbot

Приєднуйтесь до чат-бота МТА та контролюйте стан вашого замовлення чи ремонту!

А ще будьте першими, хто дізнається про вигідні пропозиції на товари та послуги

Чат-бот в Telegram

Чат-бот в Viber

кожна
п’ятниця ч%рна
до-70%
кожна
п’ятниця ч%рна
до-70%