Відгуків є справжніми і проходять лише перевірку на цензуру
Клієнтів рекомендують наc і надалі планують здійснювати у нас покупки
Відгуків та оцінок залишено нашими клієнтами
У нас відмінний індекс надійності
Дуже довго опрацьовуєте замовлення, це критично для України, оскільки доставка до 3-х днів, і при цьому третину цього часу я чекаю щоб ви опрацювали замовлення. Силове додававння "гарантії" при оформленні оплати частинами - конкуренти такого собі не дозволяють. А ціни шалені.
Андрій Зберу інформацію та проведу роботу, щоб подібне не повторювалось. Сьогодні Вам зателефоную для вирішення ситуації.
Дякую магазину за якісний сервіс.
Саша, приємно бути кращими для Вас!
Жахливий сервіс, Сервісний центр Мультимедія Чернівці. Соборна площа
Юля, спасибі за Ваш відгук. Дякую Вам, що повідомили про цю ситуацію. Сьогодні з Вами зв'яжусь для вирішення ситуації.
Якісно, швидко з повагою!
Павло, ціную наших гостів! Вдячна за довіру та приємні слова!
Все на рівні.
Олександр, приємно отримати рекомендації від Вас!
Я придбала навушники 24.04 В цілому навушники непогані, але браковані. Лівий навушник сідає за 20-30хв, з правим все нормально. Тиждень у мене був на перевірку, нічого не змінилось. Розряджала обидва наушники в нуль, заряджала до 100% - результату 0. Перезавантажувала кейс. Теж нічого. 2 дні вони просто стояли після повної зарядки - вмикаю, правий 100%, лівий - 89%. Ні разу лівий навушник не показав, що заряджений до 100%, скільки б не лежав в кейсі. Найголовніше, через 2-3дні я написала на пошту даному сайту з інформацією про брак - 0 реакції. Сьогодні написала у Вайбер - 0 реакції. Туди ж телефоную - 0. Якщо ви розумієте, що цей товар проблемний, повідомляйте людину- нехай дасть згоду на те, щоб ви розпакували та перевірили, щоб більше таких проблем не було! Ніякої пропозиції обміну, повернення чи ремонту мені ж не надійшло, які по закону повинні бути, так як з моменту покупки пройшов лише тиждень. Висновки робіть самі…
Марія, спасибі за Ваш відгук. Прикро, що зіткнулись з подібною ситуацією. Перепрошую за незручності. Передаю інформацію на відділ контролю якості. Завтра Вам зателефоную та повідомлю результат.
Вперше замовляла на цьому сайті і скажу, що дійсно хороший магазин по обслуговуванні а також якісні товари, а це основні елементи) Рекомендую!
Вікторія, вдячна, що обрали наш інтернет-магазин і знайшли час залишити відгук!
Подзвонив оператору, він сказав що можна оплатити онлайн і тоді не треба платити комісію НП 2%. Чому це не можна вирішити в чат боті або навіть написати що проблема вирішується ?. В чаті мене просто проігнорували і сказали що немає іншого вибору…
Станіслав, вдячна Вам за відгук та детальний опис. Шкода що довелося зіткнутися з подібною ситуацією. Вибачте. Зберу інформацію та проведу роботу, щоб подібне не повторювалось. Завтра Вам зателефоную для вирішення ситуації.
Термін доставки озвучили 3 дні, були терміново отримати 30.04. В день замовлення я САМОСТІЙНО уточнила, чи зможу забрати сьогодні. Сказали, що буде 03.05. Про затримання ніхто не попереджав, поки я сама не уточнила) Вирішенння жодного не запропонували ?
Олена, дякую Вам, що повідомили про цю ситуацію. Прийміть вибачення за це непорозуміння. Вже працюю над вирішенням ситуації та прийму міри, щоб такого не повторювалось. Завтра до Вас зателефоную.
Все на відмінному рівні.
Сергій, приємно бути кращими для Вас!
Все оперативно Товар відповідає опису Актуальна ціна
Олександр, дякую за теплі слова! Ваш відгук мотивує нас ставати ще кращими. До нових зустрічей в МТА.
Швидко і без зайвих питань. Ціни помірні.
Юрій, дякую, що оцінили оперативність нашої роботи. Буду рада вашим зверненням!
Сьогодні отримала подовження історія з навушниками. Дякую менеджерці Олександрі, мабудь була проведена якась робота і нарешті мені зателефонувала менеджерка сервісного центру. На питання, що з моїми навушниками, я отримав відповідь, що в неї немає ніякої інформації. На питання навіщо тоді звонок, вона повідомила, що звернення було, вона повинна відреагувати. Шок. Через 5 хвилин розмови про все що завгодно окрім питання яке мене цікавить, я отримав пропозицію до заміни навушників, на яку і погодився. За 2 хвилини зі мною зв'язався вже менеджер магазину і всі питання було вирішено миттєво. Дякую всім менеджерам магазину за професійну роботу, а сервіс - це жах і купа нервів.
Юрій, вдячна Вам за відгук та детальний опис. Перепрошую за завдані незручності. Зберу інформацію та проведу роботу, щоб подібне не повторювалось. Завтра Вам зателефоную для вирішення ситуації.
Замовляла годинник, якість і сервіс в магазині супер , але не приходило сповіщення про надходження товару в магазин для самовиносу .
Юля, вітаю з вдалою покупкою! Працюємо оперативно та якісно для наших клієнтів!
Усе пройшло ідеально!
Олена, дякую за Ваш відгук! Рада, що Ви залишилися задоволені покупкою та сервісом. До нових зустрічей в МТА.
Магазин топ. Щира рекомендація
Злата, рада, що вам все сподобалося. Дякую за відгук та рекомендацію, будемо й надалі старатися для вас. До нових зустрічей в МТА.
Приємно відзначити роботу цього магазину!
Анатолій, дякую за відгук. Приємно, що оцінили наші переваги. Перепрошую за завдані незручності. Зателефоную до Вас для вирішення завтра до 18ї.
Все добре. Недоліків немає.
Олександр, дякую за теплі слова, мені приємно знати, що ви залишилися задоволені! Чекаю на вас знову.
Дуже якісне та професійне обслуговування. Ввічливий персонал!
Віталій, дякую за теплі слова! Ваш відгук мотивує нас ставати ще кращими. До нових зустрічей в МТА.
Мені сподобалося.
Володимир, дякую за відгук. Приємно, що оцінили наші переваги. Перепрошую за завдані незручності. Зателефоную до Вас для вирішення завтра до 18ї.
Але проблему вирішили..все отримав все супер..навіть дали знижку хоч і не значну але приємно..Анастасія здається звонила дайте їй премію)
Богдан, дякую, що звернулися до нашого магазину та знайшли час для написання відгуку. Рада, що Ваше питання вдалося вирішити, буду рада наступним зверненням!
В листопаді придбав в цьому магазині навушники для дитини. Через 5 місяців лівий навушник перестав заряджатися. Без питань прийняли в ремонт по гарантії. Вже 10 діб триває діагностика. Скільки буде тривати ремонт не відомо. Боюсь даже подумати, що буде, якщо вони не підлягають ремонту. Скільки займе часу і нервів щоб це довести. Зараз стоїть питання чи варто купувати дитині нові навушники, чи чекати хто зна скільки рішення від MTA. Мабудь в листопады грошы були витрачены марно.
Юрій, дякую, що звернулися до нашого магазину та знайшли час для написання відгуку. Перепрошую за завдані незручності. Проведу роботу, щоб в подальшому подібних ситуацій не було. Завтра з Вами зв'яжусь для вирішення.
Дякую! Покупкою дуже задоволена!
Дуже приємно отримати Ваш позитивний відгук! Звертайтеся ще!
Все добре. Дякую
Приємно отримати рекомендації від Вас!